Bréking nyúz, 2018. 08. 1. – Tudósítás a másik valóságból

0
1047

Örömködik az Origo a Hír TV sorsán, szolidaritás nulla, ha másként lenne, akkor nem ők lennének. A 888 izgatottan, lélegzetét visszafojtva figyelte, vajon porszívóügynök lesz-e Vona Gábor. Nem az lett. A Lokálnak még ilyen ínséges időkben is összejött egy kis migránsozás.

A Hír TV-n csámcsog az Origo

„Kirúgták a Hír Televízióból Kálmán Olgát. A kirúgás hátterében a többmilliós fizetés és a pocsék nézettségi adatok álltak. Kálmán Olga, a bukott riporternő nehezen hivatkozhat politikai tisztogatásra. Drámaian gyenge nézettséget produkált Kálmán Olga műsora azalatt a másfél év alatt, ameddig a tévét szolgálta. Gyakran előfordult, hogy a szintén ellenzéki attitűdű hírtelevízió, az ATV hasonló időben sugárzott, hasonló jellegű beszélgetőműsorát Rónai Egonnal közel háromszor annyian nézték. Ami – nyilvánvalóan nem kell magyarázni – mellbevágóan nagy különbség.” (Origo: Csúfos bukás: kirúgták Kálmán Olgát)

Vona Gábor kommunikációs egérkét szült

„Izgatottan és lélegzet-visszafojtva vártuk, hogy mit fog bejelenteni ígéretének eleget téve a Jobbik bukott elnöke. De csalódnunk kellett, mert Vona Gábor csak egy kommunikációs egérkét szült vajúdó hegyként. Mint kiderült, Vona Gábor kommunikációs céget alapított.

Vona Gábor, a Jobbiknak a 2018-as választáson totálisan megbukott elnöke hárommillió forint törzstőkével reklám- és PR-céget alapított. A szolnoki címre bejelentett új Vona-cég, a Vlog Influence Kft. fő tevékenysége a médiareklám-készítés.

Tekintve, hogy Vona Gábor a választási kampány irányítójaként milyen csúfos kudarcot vallott, nehéz elképzelni, hogy létezhet ma Magyarországon akár egyetlenegy olyan cég vagy magánszemély, aki a bukott pártelnököt szeretné megbízni bármilyen PR- vagy kommunikációs feladat elvégzésére.

Mi Vona Gábor referenciája? Egy olyan, a választáson csúfos kudarcot valló, a korábbi szavazóinak jelentős részét és identitását is elveszítő Jobbik nevű párt, ami az ő tevékenységének „köszönhetően” nemcsak csődbe ment anyagilag és szétszakadt szervezetileg, de mára gyakorlatilag teljesen működésképtelenné is vált.” (888: Vona egyelőre nem porszívóügynök lesz: most reklámcéget alapított)

Minden negyedik német nem német

„Tovább nőtt, és megközelítette a 25 százalékot az úgynevezett migrációs hátterű lakosság aránya Németországban tavaly a szövetségi statisztikai hivatal (Destatis) szerdai adatai szerint.

A Destatis meghatározása szerint az a németországi lakos tartozik a migrációs hátterű emberek közé, aki nem német állampolgárnak született, vagy akinek legalább egyik szülője nem szerzett német állampolgárságot születésével.

A nem migrációs hátterű lakosság aránya 77,5 százalékról 76,4 százalékra csökkent. Ez 62,482 millió embert jelent, ami 0,8 százalékos, 507 ezer fős csökkenés éves összevetésben.

A 19,3 millió migrációs hátterű németországi lakos többsége, 13,2 millió fő nem Németországban született, vagyis bevándorló. Számuk mintegy 560 ezerrel nőtt egy év alatt.”(Lokál: A lakosság közel 25 százaléka migráns Németországban)

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .