Összeomlott a vasúti közlekedés Budapesten

0
517
Facebook

Baleset a Keleti pályaudvaron, gondok a Nyugatiban. Az elavult hálózat felmondta a szolgálatot. “Hogy akarunk így olimpiát rendezni Budapesten?” – tette fel Facebookon a jogos kérdést Vitézy Dávid, aki a Fidesz főpolgármester jelöltje is volt, és a tömegközlekedés egyik fő szakértője Magyarországon.

“2020 és 2022 között azon dolgoztunk, hogy ráirányítsuk a nyilvánosság és a döntéshozók figyelmét: milyen rémes állapotban van a budapesti vasúti infrastruktúra. Sok évtizedes a lemaradás: a fejpályaudvarok és az odavezető szakaszok tarthatatlan állapotban vannak. Lett a kormány által elfogadott budapesti agglomerációs stratégia, szereztünk közvetlen uniós forrásokat is. Azután jött Lázár János, aki leállította az összes budapesti vasúti beruházást a vidékre hivatkozva.

Eközben jött a hír, hogy Karácsony Gergely főpolgármester támogatja Orbán Viktor ötletét az olimpia megrendezésére.

Ugye senki sem gondolja komolyan, hogy Budapesten olimpiát lehetne rendezni a teljes vasúti és HÉV hálózat felújítása nélkül?!” – tette fel a költői kérdést Facebookon Vitézy Dávid.

A szuverén tolvaj Orbánnak nincs egy vasa sem

Vitézy Dávid Lázár Jánost hibáztatja a budapesti vasúti felújítás elmaradása miatt, de nyilvánvaló, hogy Orbán Viktor miniszterelnök döntéséről van szó. 2022-ben a magyar kormányfő rádöbbent, hogy nem számíthat belátható időn belül a befagyasztott uniós  milliárdokra, melyek nélkül nem tudja tartósan üzemeltetni a nemzeti együttműködés rendszerét. Ezért adott parancsot Lázár Jánosnak és nemcsak neki a brutális beruházási stopra. Ezért mondta azt a Tranzit fesztiválon Lázár János, közlekedési és építési miniszter, hogy eljött az ideje annak, hogy a nemzeti együttműködés rendszerének nyertesei visszategyenek néhány milliárdot a nemzet kasszájába!

Készen áll-e erre Mészáros Lőrinc vagy Tiborcz István? A nemzet fő tolvajai nyilvánvalóan Orbán Viktor kedvezményezettjei. A miniszterelnök minden bizonnyal  meghallotta Lázár János figyelmeztetését, de a közlekedési és építési miniszter pozíciója a budapesti vasúti közlekedési forgalom összeomlásával alaposan meggyengült. Más országokban ilyenkor lemond a felelős miniszter. Orbán Viktor igyekszik az események fölött maradni, de pontosan tudja: a nemzeti együttműködés rendszerének ilyen nyilvánvaló kudarca alaposan meggyengíti a támogató bázisát.

Magyar Péter feljelent

Az ellenzék mindent is tudó vezére több ügyben is az ügyészséghez fordul. Az egyik ügy a Völner – Schadl korrupciós botrány, amelyben az Orbán kormány egykori államtitkára is érintett. Sőt Magyar Péter szerint Rogán Antal áll a háttérben, aki Orbán birodalmában a sötétség fejedelme, mert ő irányítja a titkosszolgálatokat és a médiát.

A másik ügy az évszázad ingatlancsalása: Tiborcz István és barátai kishíján 600 milliárd forint közpénzzel gazdagodtak, mert az állam sokkal értékükön felül vásárolta meg irodaház komplexumaikat.

A kórházak ügyében is feljelentéssel él Magyar Péter, aki kifogásolja a fertőtlenítő szerek gyakori hiányát. Magyar Péter maga is jogász, ügyvédje Bárándy Péter, aki igazságügyi miniszter is volt tehát jól ismeri az ügyészség és a bíróság működését.

Magyar Pétert igenis komolyan kell venni – hangsúlyozta Lázár János a Tranzit fesztiválon. A közlekedési és építési miniszter azt is javasolta, hogy a Fidesz vezetői menjenek ki az emberek közé. A budapesti pályaudvarok környékén ez manapság tanulságos vállalkozás lenne…

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .