Kezdőlap Címkék Tarlós

Címke: tarlós

Tarlós a Római-partról: hazudnak, csúsztatnak, gyűlölködnek

0

Tarlós István kitart álláspontja mellett a római-parti védmű ügyében, de hajlandó a Fővárosi Közgyűlés elé terjeszteni a budapesti népszavazási kezdeményezést – ismételte meg a főpolgármester. A 3-as metróról is szóló sajtótájékoztatója hemzsegett a személyeskedő és gúnyolódó megjegyzésektől a környezetvédőkre, ellenzéki politikusokra és a tudósítókra egyaránt.

Tarlós István szerint hazugság, hogy megváltoztatta volna álláspontját a Római-partra tervezett árvízvédelmi gáttal kapcsolatban – mondta városházi sajtótájékoztatóján. Megismételte: fel fogja vetni a Fővárosi Közgyűlésben, hogy tartsanak budapesti népszavazást ebben az ügyben. De ettől nem változott meg az álláspontja, továbbra is a Nánási úti nyomvonalat támogatja. Emlékeztetett arra, hogy azután döntött így a referendummal kapcsolatban, hogy antiszemita szövegű nyilatkozat jelent meg az érintett ingatlantulajdonosok egy részétől. Ez és „miniatűr pártok” reagálása, a politikai nyomásgyakorlás után határozott így – derült ki szavaiból.

A visszakozásáról megjelent nyilatkozatok és újságcikkek kapcsán feltette a kérdést, hogy „miért kell kigúnyolni, hogy kitartok álláspontom mellett?”.

Abba lehet hagyni azt az ostoba kísérletet, hogy megváltozott volna a véleménye

– folytatta még hosszasan. Szerinte „tudja a nép, hogy mi a hülyeség” és mi nem az.

Megismételte azt is, hogy a népszavazást csak a Kúria engedélyező vagy tiltó döntése után lehet kiírni, és akiket valóban érint – körülbelül 55 ezer óbudait -, azok abszolút kisebbségbe kerülhetnek a budapesti ügydöntő népszavazás során.

A főpolgármester nyomatékkal mondta, hogy a védművet a parton kell megépíteni, mert ha nem ott, hanem a Nánási úton húzzák fel, annak következményeiért Lányi Andrásékat (az alternatív szakértői véleményt készíttető környezetvédő) terheli a felelősség. Többször megismételte, hogy bár megtehetné,

nem fogja megakadályozni a népszavazást, és mindenki lelkiismerete szerint szavazhat

a közgyűlésben.

Mint mondta, évtizedes problémát akart megoldani régóta a Római-parton, de volt, amikor „gyávaságból nem állt eléje senki”, most pedig „sunyi elhallgatások, csúsztatások” hallhatók-olvashatók arról is, hogy nem akadályozta meg az építési engedélyek kiadását a parti lakóparkra. Nincs a fővárosnak hatásköre ebben – mondta Tarlós.

Többször is arról beszélt, hogy sokakat „gyűlölet és cinizmus vezet” ebben az ügyben, a parti védmű elleni hét végi fáklyás felvonuláshoz pedig gratulált, „ez legyen a liberálisok legnagyobb sikere 80-100 fővel”.

Mint mondta, véleménye mindenkinek lehet, de valós felelősségük csak a döntéshozóknak, így neki van.

Tarlós az elmúlt négy évben készült 7 plusz 1 tanulmányt mind a 180 oldalát átnézte, és azt látta, hogy egyik se javasolta a Nánási úti nyomvonalat, ráadásul egy két évvel ezelőtti törvény is ezt írja elő.

A Lányi-féle szakértői vélemény viszont a kockázatokról tudomást se vesz

– közölte Tarlós. Szerinte a parti művet ellenzők nem vitát akarnak, tematizálni a közvéleméynt és erőszakosan kényszeríteni a döntéshozókat. „Ha az van, amit ők akarnak, akkor van demokrácia” – mondta a főpolgármester.

Hazugságnak nevezte azt is, hogy a 2010 előtti városvezetés idején a határozat a parti védműről ideiglenességről szólna. Nincs benne ilyen – mondta Tarlós.

Az ellenzők valódi szándéka Tarlós szerint az, hogy ne épüljön meg a parti védmű, már a népszavazási kérdés is ezt bizonyítja. Ha ugyanis megszavazzák, azzal csak a közgyűlési határozat visszavonására mondanak igent az emberek,

a nyomvonal sorsát nem rendezik.

A főpolgármester amúgy kétségbe vonja, hogy

„ilyen kőkemény szakmai kérdésben”

érdemes népszavazást tartani, egyébként is 400 ezernél több embernek kellene elmennie a referendumra, ennyien szoktak részt venni az önkormányzati választásokon. Semmi értelme se lenne a népszavazásnak – szögezte le Tarlós.

A főpolgármester beszélt a 3-as metró felújításáról és klímásításáról is. Megismételte, hogy 2010-ben, amikor teljesen kiégett egy szerelvény, „nem négy hónap alatt lettek 44 évesek” a legidősebb metrókocsik. „Meg ne írják, hogy 2015-ig nem vállalhattunk kötelezettséget” – mutatott a városházi tudósítókra, miután korábban kioktatta őket például arról, milyen arcot szabadna vágniuk.

A felújítás vagy új szerelvények vásárlása ügyében szintén hazugságról beszélt, mondván ő mindig újat akart, de csak felújításra kaptak engedélyt a kormánytól. Visszautasította, hogy „nem harcolta ki” a kormánynál a több pénzt. Ha Horváth Csaba vagy Gy. Német Erzsébet (MSZP-s és DK-s fővárosi képviselő) ülne az ő székében, kiharcolnák a kormánynál? -tette fel a kérdést. Szerinte a Parlament folyosójáig se jutnának el.

A metróklímáról azt mondta, hogy a szakértői jelentés szerint az eredeti metrókarosszériára csak jelentős átalakítással lehet felszerelni a hűtést, a szerkezet nem fér bele az alagútba. De a hajtómű kisebb hőkibocsátása és a belső ventilátor Tarlós szerint is megfelelő a hőmérséklet. Ettől függetlenül vizsgálják annak lehetőségét, hogy az orosz szállítótól követelt 2,5 milliárdos késedelmi kötbérből megoldható-e az utólagos klimatizálásás.

Ezután arról beszélt, hogy ő is tudja, mi a nehéz közlekedés, mert

„nem a belvárosi tánciskolák szalonjaiban nőttem fel”.

Előtte megtudhatta a hallgatóság, mikor és milyen körülmények közepette vették meg első autójukat, egy Skoda 105-öst.

Tarlós nem azt mondta, amit mondott

0

„Soha nem mondtam, hogy lesz népszavazás a Római-part árvízvédelme ügyében, gyakorlatilag az egész magyar sajtó félreértelmezte a szavaimat.” Ezt nyilatkozta Tarlós István főpolgármester a Magyar Nemzetnek.

Tényleg nem mondta. Egy héttel ezelőtt, hétfőn csupánazt közölte, hogy javaslatot terjeszt a Fővárosi Közgyűlés elé, hogy írjanak ki budapesti szintű ügydöntő népszavazást a római-parti mobilgátról.

Vegyük észre, hogy mindenki szembejön az autópályán.

Amúgy Tarlós főpolgármester tényleg nem mondta, hogy lesz népszavazás a mobil gát ügyében. Azt mondta, hogy javaslatot terjeszt a Fővárosi Közgyűlés elé.

Nem támogatja a népszavazást, de javaslatot tesz.

Vagyis, Tarlós főpolgármester olyan valamiről tett volna javaslatot, amit ő maga nem támogat. De most úgy néz ki, hogy mégsem tesz javaslatot, mert meggondolta magát.

Szólt neki valaki, hogy gondolja meg magát?

Megpróbáljuk röviden összefoglalni, hogy mi a helyzet a Római-parton. Induljunk ki abból, hogy az ott lévő üdülőhelyeket, vendéglőket, szállodákat időnként elönti a víz. Kiönt a Duna. Nem ma kezdte, emberemlékezet óta ez a szokása. Van gát, ami védi az embereket és az épületeket, csak nem a parton, hanem följebb, a Nánási úton. Az a gát az ottani házakat, ingatlanokat megvédi, az ártérieket nem.

Tarlós főpolgármester ez utóbbiakat is megvédené a tervezett mobil gáttal.

Fákat kell ehhez kivágni, a környezet is csúful valamelyest, de ez csak az érem egyik oldala.

A másik oldalon az van, hogy az ártérre építkezők tudták, hogy a Duna időnként kilép a medréből. Ilyenkor vizet hoz magával, és elárasztja azt, ami az útjában áll. Tudták ezt azok is, akik kiadták az – állítólag ideiglenes – engedélyeket ezekhez az építkezésekhez.

Majd csak lesz valahogy. Amit ember épített, azt az ember, ha tudja, meg is védi a természettől. Más kérdés, hogy kinek a pénzén kell megvédeni. Mert lehetne úgy is, hogy az árvíztől fenyegetett házak tulajdonosai maguk gondoskodnak az ingatlanjaik védelméről.

Ha az önkormányzat, vagy az állam nagyvonalú, és a többi adófizető polgárt is meggyőzik arról, hogy legyenek ők is nagyvonalúak, akkor segíthetnek a bajba jutottaknak. Kifizetheti helyettük az árvízi védekezés költségeinek bizonyos részét.

De hogy az egészet? Anélkül, hogy bárkit is megkérdeznének?

Tarlós főpolgármester most elmagyarázta, hogy ő nem azt mondta, amit mondott. Mi meg elhisszük. Csak azt nem értjük, hogy akkor most lesz-e helyi népszavazás a Római-parti mobil gát ügyében?

És – Karinthyval szólva – ha igen, akkor miért nem?

További cikkeink a témában:

Római-part: a budapestiek nem támogatják a mobil-gát ötletét

Tarlós támogatja, hogy legyen népszavazás a Római-partról

Volt egyszer egy Metropol, lett egyszer egy Lokál

Különös fotó jutott el a FüHü szerkesztőségéhez. A képen első megközelítésben nincs semmi rendkívüli, ám a figyelmes szemlélőnek feltűnhet, hogy a Lokál című ingyenes sajtókiadványt, a tavaly megszűnt Metropol állványán kínálják az olvasónak.

A Metropol tegnapelőtt ünnepelte volna első száma megjelenésének 19. évfordulóját. Az 1998. szeptember 7-én megjelent újság azonban már nem érhette meg a felnőttkort, rövid, türelemmel viselt betegség után elhunyt.

A Metropol, amelyet kezdetben Metrónak hívtak, kezdetben egy svéd nemzetközi vállalat magyarországi vállalkozása volt. Sikeres vállalkozása, tegyük hozzá. Egészen addig, ameddig a politika nem közelített hozzá, nyereségesnek bizonyult.

2011-ben az akkor még a Fidesszel és Orbán Viktorral baráti viszonyt ápoló

Simicska Lajos szemet vetett a lapra.

Hosszú lenne – bár nem minden tanulságot nélkülöző – elmesélni, hogyan jutott hozzá Simicska, üzlettársa, Fonyó Károly segítségével a laphoz. Legyen elég annyi: nem piaci eszközökkel.

Teltek az évek, ment minden a maga útján. Jöttek a hirdetők a Metropolhoz, és az állam is mélyebben nyúlt a zsebébe. (Pontosabban, az adófizetők zsebébe, hiszen az állam pénze tőlünk, adózóktól származik.)

Aztán eljött a G-nap, és ettől kezdődően Simicska Lajos felsőbb körökben kegyvesztetté vált. Vele együtt a Metropol sorsa is rosszra fordult. Előbb a hirdetések maradoztak el, majd végül a politika, Tarlós főpolgármester személyében is megjelent a csatatéren.

Tarlós főpolgármester úgy döntött, hogy a BKV nem újítja meg a Metropollal kötött terjesztési szerződést. Vagyis, megszünteti azt a lehetőséget, hogy az ingyenes lapot a BKV – elsősorban a metró – területén terjesszék.

Ezzel egyidőben elindult a Habony Árpádhoz köthető Lokál.

Mellyel a Tarlós főpolgármester felügyelte BKV szerződést kötött – tavaly június közepe óta velük kínálják meg az utazni vágyó polgárokat.

Ennyi a fotó rövid története. Ha nem a Metropol állványán kínálnák a Lokált, valószínűleg eszünkbe sem jutott volna írni róla.

Római-part: a budapestiek nem támogatják a mobil-gát ötletét

0

A Greenpeace megbízásából a Závecz Research készített reprezentatív közvélemény-kutatást a budapestiek Római-parttal kapcsolatos álláspontjáról.

A part természetes állapotát megőrző, a jelenlegi Királyok-Nánási úton húzódó árvízvédelmi létesítményt megerősítő elképzelést a megkérdezettek 58 százaléka, a Tarlós István és a Fidesz által erőltetett parti mobilgátat csak 19 százalék támogatja.

A megkérdezettek 57 százaléka népszavazást támogatna ebben a kérdésben,

míg mindössze 11 százalék támogatná, hogy a Fővárosi Közgyűlés önállóan döntsön. A népszavazást támogatókon belül többségben vannak azok, akik egy III. kerületi népszavazást látnának indokoltnak, ennek a kikényszerítésére azonban nincs lehetőség, mivel az árvízvédelem a Fővárosi Önkormányzat hatásköre.

Az Együtt III. kerületi önkormányzati képviselője, Mihalik Zoltán, az összes óbudai-békásmegyeri ellenzéki képviselővel közösen tett erre vonatkozó kezdeményezést, amelyet azonban a bíróság is elutasított. Az Együtt és a Párbeszéd budapesti népszavazási kezdeményezés azonban meg fogja védeni a partot, hiszen a Fővárosi Választási Bizottság múlt hét pénteki elutasítása arra, a bíróság előtt már nem tartható indoklásra alapult, hogy a Fővárosi Közgyűlésnek sincs hatásköre a nyomvonal kijelölésében.

A bíróság döntését követően

az Együttnek és a Párbeszédnek 30 napja lesz összegyűjteni a 138 ezer aláírást a budapesti népszavazás kikényszerítéséhez.

Ennek sikere érdekében előregisztrációs kampányt folytat az Együtt az utcán és az interneten, azok jelentkezését összegyűjtve, akik vállalják, hogy alá fogják írni a kezdeményezést, illetve segítenek a gyűjtésben. Ezt az előregisztrációt már most több, mint 5000-en aláírták.

A népszavazást megelőző kampány lehetőséget fog nyújtani arra, hogy a szakértők részletesen be tudják mutatni az álláspontjukat. Az árvízvédelemnek ugyanakkor csak a műszaki megvalósítása szakmai kérdés. A Római-parton a természetes állapot megőrzése, vagy a hullámtérre épített ingatlanok közpénzből történő megvédése a fontosabb, a budapestiek közös döntése kell, hogy legyen.

Pataki Márton, az Együtt budapesti elnöke szerint a megkérdezettek 57 százaléka által támogatott népszavazásra az egyetlen lehetőséget az Együtt és a Párbeszéd kezdeményezése jelenti. Ennek sikere érdekében előregisztrációs kampányt folytatnak, amelyet már most több, mint ötezren aláírtak.

Tarlós megszakít

„Ha a fővárosi közgyűlés politikai vitafórummá alakul át, meg fogom szakítani az üléseket.” Ezt mondta tegnap Tarlós István főpolgármester.

Gagyog, s ragyog.

Hogy mi politikai vita, és mi nem az, ő mondja meg.

Itt tart ma Magyarország idejutott ez az egykor szebb napokat látott ország. Igaza lett Kövér Lászlónak, amikor nem sokkal a 2010-es választások előtt mondta: olyan lesz ez az ország, hogy rá sem ismerünk.

Mi folyamatosan benne éltünk az elmúlt hét évben, ezért csak kevesen vesszük észre a változást. Ha látnánk, milyen lett ez az ország, úgy lennénk vele, mint egy régen látott ismerőssel. Hogy megöregedett, mondjuk magunkban arra, akivel már régóta nem találkoztunk. (Ő is ezt gondolja rólunk.)

Rá sem ismernénk Magyarországra, ha nem mi élnénk benne.

Tarlós például ilyet nem mondhatott volna hét évvel ezelőtt. Egy akkori Tarlósnak ekkora taplóság eszébe sem juthatott volna. Akinek ilyen eszébe jutott, az nem lehetett főpolgármester, legföljebb a kocsmákban, vagy a lelátókon randalírozó csürhe. Esetleg a fakocka helyettese a 3-as metrón.

Ma már fel sem kapjuk a fejünket, ha ilyet hallunk. Még csak fel sem idegesítjük magunkat.

Semmi sem tart örökké, elmúlik ez is. Egyszer, majd, valamikor. Hogy addig mi lesz, nem tudjuk. De holnap is elmegyünk dolgozni, bemegyünk a boltba, és veszünk ezt-azt, ami kell.

Tarlós pedig, megszakítja az üléseket.

Mindenki alkalmas egy feladatra.

Tarlós a FüHü-nek cáfolta, hogy leváltaná a BKK vezérét (frissítés)

„Nincs is miért megtennem ezt a lépést” , fogalmazott portálunknak Tarlós István. A főpolgármester kifejtette: „a hibát nem a BKK követte el, következésképp a vezérigazgató sem hibáztatható az elrontott e-jegy rendszer miatt.”

Arra a kérdésre, hogy van-e rajta Fidesz-nyomás, amiről a Népszava írt, azt válaszolt, hogy nincs.

Egyébként sem kerületi polgármester vagyok, engem a főváros élére választottak meg, ily módon a kormányzó párt sem tud nyomást gyakorolni rám.

Egyébként is, ez az én dolgom, nem a kormányé, vagy egy párté.

A hibát a T-System követte el, mondta el Tarlós István, neki kell kivizsgálnia, hogy mi is történt valójában. – Augusztus 20-ig kell elküldeniük a jelentést, akkor biztos többet fogunk tudni – tette hozzá Budapest első embere. – Az igazi probléma, hogy a történtek után milyen támadásokat indítottak a BKK informatikai rendszere ellen. Ezek a támadások nagyon sokba kerültek. Természetesen nem arra a fiatalemberre gondolok, aki elsőként meghekkelte a rendszert, mi vele nem foglalkoztunk és nem is mi tettünk ellene feljelentést, hanem a T-System.

Azokról beszélek, akik a későbbiek folyamán lebénították a rendszert és más módon is megpróbáltak kárt okozni a BKK-nak.

Arra a kérdésre, hogy van-e valamilyen elképzelése, gyanúja arról, ki, kik követték el ezeket a támadásokat a BKK ellen, Tarlós nemmel válaszolt. Majd még egyszer megerősítette: szó nincs Dabóczi Kálmán eltávolításáról, mivel a hibát nem a BKK követte el.

 

 

 

Tarlós cáfolja, hogy leváltaná a BKK vezérét

0

Tarlós István a Fühü-nek nyilatkozva cáfolta, hogy leváltaná a BKK vezérét.

A főpolgármester úgy fogalmazott, hogy esze ágában sincs meneszteni Dabóczi Kálmánt.

Mint ismeretes, a ma reggeli Népszavában jelent meg egy cikk arról, hogy Dabóczi Kálmán belebukhat az e-jegyek körül kialakult biotrányba. A lap szerint a BKK online jegyrendszerének botránya kormánypárti vezetőkben is kiverte a biztosítékot, s már nem tartják vállalhatónak Dabóczit. Úgy ítélik meg, hogy a sorozatos botrányok károsan érintik a Fideszt.

Hamarosan újabb részletekkel jelentkezünk.

Megint elromlott egy felújított metrókocsi

0

Kiállt a forgalomból egy felújított metrókocsi.

Az eset a Klinikák megállónál történt, és az Index, valamint a Metróért egyesült értesülése szerint az volt vele a baj, hogy a kocsi ajtaja „visszanyitott”.

Az utasokat leszállították, senki sem sérült meg.

Mint ismeretes, a felújított 3-as metrókocsik sorozatos meghibásodása miatt orosz mérnökök érkeztek Budapestre, hogy felügyeljék a szerelvényeket, elhárítsák a hibákat, és ha gond van, akkor haladéktalanul közbe tudjanak avatkozni.

Legutóbb egy fakocka okozott galibát, mert  beszorult egy ajtó mögé, amely így nem tudta jelezni, hogy bezárult. Tarlós István főpolgármester nem zárta ki, hogy szabotázs történt, szerinte elképzelhető, hogy valaki cipőfűzést imitálva, szándékosan helyezte a kocát az ajtó mögé. A rendőrség nyomozást rendelt el az ügyben.

Tarlós főpolgármester esete a mozgáskorlátozottakkal

Tarlós főpolgármester szerint a 3-as metró akadálymentesítését senki sem gondolta komolyan. Miért is kellett volna komolyan gondolni, amikor a mozgáskorlátozottak közül csak nagyon kevesen használják a metrót, ezrelékben lehet csak kifejezni, ahányan közülük a föld alatt utaznak.

Lehet most erre azt mondani, hogy Tarlós főpolgármester egy szívtelen tapló, akinek még egy fakockáról sem a saját munkaköri kötelessége, hanem a szabotázs szó jut az eszébe. Lehet bármit mondani Tarlós főpolgármesterre, de ennél is jobb lenne, ha valaki elmagyarázná neki, hogy mi a helyzet. Túl azon, hogy törvényi kötelesség, hogy a mozgáskorlátozottak számára is lehetővé kell tenni azt, ami más állampolgárok számára elérhető. Jelesül, hogy ők is utazhassanak a metrón, függetlenül attól, hogy Tarlós főpolgármester adatai szerint hány ezrelék veszi igénybe a BKV-nek ezt a szolgáltatását.

El kellene magyarázni, hogy Tarlós főpolgármester is megértse: a vakok sem járnak sűrűn kiállításra, és a süketek sem gyakori vendégek a koncerteken. Vagyis, szemben Tarlós főpolgármester állításával, a mozgáskorlátozottak nem azért nem használják a metrót, mert többnyire máshol van dolguk, mint azoknak, akik mozgásukban nem korlátozottak. Hanem azért, mert nincs a metró akadálymentésítve, és ezért, bármennyire is szeretnék, nem tudják használni.

Tarlós főpolgármester tehát összekeveri az okot az okozattal. Ha ő lenne Németh Szilárd, vagy Kósa Lajos, akkor mindezt akár el is nézhetnénk neki, és betudnánk annak, aminek a másik két említett prominens esetében. Tarlós főpolgármester azonban távolról sem olyan ostoba, mint a Németh-Kósa tandem. Ő nagyon jól tudja, hogy miről beszél. És azt is tudja, hogy amit tud, azt nem akarja elmondani a budapestieknek.

Vagyis azt, hogy Tarlós főpolgármester és Orbán miniszterelnök már régóta úgy tesz, mintha harcolnának egymással Budapestért. Előbbi úgy csinál, mintha a budapestiek érdekében konfliktusokat vállalna a kormánnyal, utóbbi, a miniszterelnök pedig, azt a látszatot kelti, hogy bár ő nagyon  szereti a magyar fővárost, de az ország többi része is nagyon fontos, így  bármennyire is vérzik a szíve, nem tud Budapestnek több pénzt adni.

Pontosabban: nem tud, és nem is akar Budapesttől kevesebb pénzt elvonni. Ha ugyanis Budapest csak megközelítőleg részesülne azokból a hozzáadott értékekből, amelyekkel az ország nemzeti termékét gyarapítja, akkor lenne pénz a 3-áas metró normális felújítására és a mozgáskorlátozottaknak, sem kellene arról győzködniük Tarlós főpolgármestert, hogy a 3-as metró akadálymentesítése nem ördögtől való dolog.

A furfangos fakockácska – nemzeti népmese

Egyszer volt egy fakocka.
Nagyon egyszerű teremtés volt, ez a fakocka. Majdnem olyan egyszerű, mint egy faék.

Ez a fakocka csak úgy volt, bele a világba. Úgy, mint a többi társa. Annyira alulműveletlen volt, még azt sem tudta a 3-as metróról, hogy eszik-e vagy isszák.

Az volt neki is az életfilozófiája, mint a többieknek: hogy ahogy lesz, úgy lesz.

És tényleg majdnem mindig úgy lett, ahogy lett.

Már-már úgy tűnt, hogy úgy múlik el ő is, mint megannyi társa: észrevétlenül, nyomot sem hagyva maga után, amikor egy alkalommal az élete váratlan fordulatot vett.

Találkozott Soros Györggyel. Már ez is meseszerű, mert kevés fakocka mondhatja el magáról, hogy találkozik egy igazi milliárdossal.

Soros éppen nagy elfoglaltságban volt, egymillió migránst hozott be Európába. Ilyen ügyeskedésekkel szedte meg magát. Megvette odakint olcsón a migránsokat, aztán Európában jó pénzért eladta mind.

Közben meg baromi sokat keresett rajtuk.

Nem is hitte volna a fakocka, hogy dolga lesz ezzel a Sorossal, de a sors másképp akarta.

Megszólította őt a Soros.

Magyarul beszélt a Soros a fakockához, ez volt neki a trükkje, így tévesztette meg azt, akivel beszélt. Azt mondta a Soros a fakockának, hogy szoruljon be egy ajtó mögé, hogy ne az záródjék rendesen, és záródás helyett hibaüzenetet küldjön.

Részesedést ígért a Soros a fakockának, ha rendesen beszorul.
Tarlós főpolgármestert akarta ezzel bosszantani a Soros, kihozni őt a sodrából. Meg persze hisztériát kelteni a magyarokban. Azt a látszatot kelteni bennük, hogy felújított orosz metrókocsik szart se érnek.

Csúnya szó, de hányást mégsem írhatunk.

A fakocka, ahogyan eltervezték, beszorult egy ajtó mögé. Bejött a számítás, nagy bonyodalom keletkezett a hármas metró körül, és a Tarlós főpolgármester is nagyon megmérgesedett. Szabotázst kiáltott, cipőfűzésről beszélt. Hogy a Soros úgy tett, mintha cipőt fűzni ment volna le a hármas metróba,

Ami persze nem volt igaz. A Soros, mindenki tudja, a négyes metróban szokta befűzni a cipőjét.

Eddig a mese, a többi már mind színtiszta igazság.

FRISS HÍREK

A Független Hírügynökség kiadásai meghaladják bevételeinket.
A pártoktól független újságírás egyre nehezebb helyzetben van Magyarországon.

A hagyományos finanszírozás modelleket nem csak a politika lehetetleníti el, de a társadalmi kihívások is.

A fuhu.hu fennmaradásához, hosszútávú működéséhez, szerkesztőségünk rászorul támogatásotokra.
Segítségetekkel lehetőség nyílik arra, hogy munkánkat továbbra is az eddig megszokott színvonalon végezhessük tovább.

Ide kattintva megtalálod bankszámlaszámunkat!

NÉPSZERŰ HÍREK