Kezdőlap Címkék Trend

Címke: trend

Így nem nehéz a divatos fellépés az év egészében!

0

A trend olyan, mint egy folyamatosan hullámzó tenger, de akadnak olyan alapelvek és márkák, amik békés szigetekként stabilitást borítékolnak, ezért tényleg megéri rájuk támaszkodni. Mindez nemcsak szezonális ígéret, hanem az év egészére szól.

Az elegancia sportosan is megélhető!

A Lacoste márka a sportos elegancia nagykövete. Ikonikus pólói, amelyeket eredetileg a teniszpályákon viseltek, mára a hétköznapi divat elengedhetetlen darabjaivá váltak. A Lacoste  elérhető palettájának modelljei konkrétan tökéletesek, ha egy könnyed, ám egyúttal chic megjelenés kialakítása a cél. Az egyik kulcs a sokoldalúság: egy testhez álló Lacoste póló ugyanúgy illik farmernadrághoz, mint elegánsabb szövetnadrághoz vagy szoknyához. A márkától származó ruhadarabok minőségi anyaghasználatának és letisztult dizájnjának köszönhetően minden évszakban pazar alternatívák.

A luxus minimalista köntösben is varázslatos!

A Calvin Klein női kollekciói az egyszerűség és az elegancia jegyében készülnek. A minimalista vonalvezetés és a visszafogott színpaletta együttesen olyan vonzó végeredményt alkotnak, amik egészen konkrétan passzolnak mindenféle összeállításhoz. Legyen szó egy munkanapi outfitről vagy egy esti rendezvényről, a cég  kínálatának darabjai könnyedén alkalmazkodnak minden helyzethez. Az ilyen típusú ruházat vonzó kisugárzásának kulcsa az anyagok és a kivitelezés minőségében rejlik, amiknek hála a kollekciók tagjai hosszú távon is megőrzik formájukat és eleganciájukat.

Az olasz stílus lehengerlően ellenállhatatlan

Az olasz minőség és dizájn világhírű, pontosan ezért a Furla is világhírnévre tett szert. Az   answear.hu oldalán sorakozó táskák és pénztárcák nemcsak praktikusak, hanem gyakorlatilag bármilyen szett kiemelkedő darabjaivá is válhatnak. Például egy minden szempontból ideális Furla táska azonnal feldobja az egyszerűbb összeállításokat is, legyen szó egy letisztult farmerről és pólóról vagy egy elegáns esti ruháról.

Mindez ráadásul nem évszakfüggő, mert a márka háza táján a divatosság az év 365 napjára kiterjed. Úgyhogy nagyjából ezért is annyira jó ötlet beruházni azokra a kellékekre, amik személyesen a legvonzóbbak, mert az egész esztendőt beragyogó hatás borítékolható. Így tényleg nem nehéz folyamatosan a divat csúcsán trónolni.

Ugye, hogy nem is olyan bonyolult?

Azt senki sem állítja, hogy a trend világa egyszerű, mint az egyszer egy. Korántsem. Ugyanakkor a fent felsorolt példák arról tanúskodnak, hogy néhány tudatosan ütős választás bőven elegendő a totális sikerhez, és nem pusztán nyáron, vagy tavasszal, hanem az év egészében. Sőt azt sem túlzás állítani, hogy hosszú szezonokon át, lévén a fent felsorolt márkák közös jellemvonása az időtállóság. Nem most kezdték a pályafutásukat, mégis letaszíthatatlanok a trónjaikról. Mi ez, ha nem a megbízhatóság felső foka?! Konkrétan megéri rájuk alapozni, mert a látványos siker egy az egyben borítékolható, és ez nem luxus, nem is a kevesek kiváltsága, hanem alap, ami mindenkinek jár.

Javul a gazdaság megítélése Európában, és nálunk is

Érezhetően kedvezőbbnek ítélik a magyarok a nemzetgazdaság helyzetét most, mint egy fél évvel korábban tették. Ez azonban nem magyar sajátosság: az Európai Unió legtöbb tagállamára jellemző ez a trend – derül ki a Eurobarometer legfrissebb, a héten Brüsszelben közzétett felméréséből.

A magyarok 41 százaléka jónak ítéli meg a nemzetgazdaság helyzetét, ráadásul fél év alatt 11 százalékponttal többen nyilatkoztak így a kérdésről. Ezzel együtt sem kerültek ők többségbe: szintén 11 százalékponttal csökkenve ugyan, de még mindig 56 százalék látja rossznak a gazdaságot. (A megkérdezettek 1 százaléka nem nyilvánított véleményt.)

A jelentős véleményváltozás ellenére a magyarok még nem érik el az EU-28 46 százalékos átlagát, ami a Eurobarometer legutóbbi, tavaly őszi felmérése óta 5 százalékponttal nőtt. Az arány egyébként az elmúlt években jelentősen nőtt: +20 ponttal 2013 tavasza óta, illetve +26 ponttal 2009 tavasza óta.

Nagyok a különbségek

Jóllehet változatlanul nagyok a tagállamok közötti különbségek, a nemzeti gazdaságok helyzetének pozitív értékelése egyre nagyobb teret nyer 22 tagállamban, különösen Finnországban (59%, +19 százalékpont), Portugáliában (33%, +18 százalékpont), Belgiumban (60%, +11 százalékpont) és Magyarországon (41%, +11 százalékpont). A tagállamok közötti szakadékot mutatja, hogy a saját nemzeti gazdaság helyzetét az Unióban a legnagyobb arányban jónak ítélő Hollandia (91 százalék), Németország (90 százalék) és Svédország (88 százalék) vezette csoporttal szemben a lista legalján található Görögországban csak a megkérdezettek 2, Horvátországban 12, Olaszországban pedig 13 százalék nyilatkozott pozitívan.

A trend Európa-szerte felfelé ívelő: az idei májusi felmérést megelőző legutóbbi, tavaly őszi kutatás között eltelt időben 22 tagállamban jó irányban változott a megítélés.

Nő a derűlátás

Az európaiak szerint jó irányban halad a gazdaság: arra a kérdésre, hogy mit vár az elkövetkező 12 hónapban, a válaszadók 26 százaléka a „javulást” rubrikát húzta be, ami 4 százalékponttal meghaladja a fél évvel ezelőtti adatot,  s ma már a romlást várók táborát is, amelynek tagjai 5 százalékponttal kevesebben lettek, s 21 százalékos arányt képviselnek.

Nemzeti szinten a gazdasági helyzet, amelyet 2011 őszén nemzeti szinten a legfőbb gondnak értékeltek, most az ötödik helyre került (16%, –3 százalékpont). 2017. májusában a legnagyobb gondnak a munkanélküliséget (29%, –2 százalékpont) és a bevándorlást tekintik az emberek (22%, –4 százalékpont), bár mind a kettőt egyre csökkenő mértékben. Az egészségügy és a szociális biztonság most a harmadik helyen áll (20%, +2 százalékpont), majd a terrorizmus következik, jelentős növekedést mutatva (19%, +5 százalékpont).

Ez foglalkoztatja a magyarokat

Ha górcső alá vesszük a részletes kérdésekre adott részletes adatokat, akkor azt látjuk, hogy a magyar válaszok eléggé jelentősen eltérnek az európai átlagválaszoktól. S tegyük hozz: eltérnek attól is, amit itthon immár évek óta igyekeznek belénk sulykolni. Minden további helyett érdemes a mellékelt táblázatot megvizsgálni.

 Foglalkoztatás – túl a válságon?

Az európaiaknak közel a fele – 47 százaléka – szerint a foglalkoztatási válság már elérte a csúcsot, ám 40 százalék még a helyzet további romlására számít. Ezzel együtt is kedvező a trend, már csak azért is, mert a 2009 óta feltett kérdésre most válaszoltak legtöbben optimistán a kérdésre.

A tagországok 21 százalékában vannak többségben a derűlátók, akik között a legnagyobb arányban a dánok (80 százalék), a hollandok (77 százlék) és az írek (szintén 77 százalék) találhatók. A legkevésbé optimistáknak a görögök (70 százalék szerint „a legrosszabb még hátravan”), a lettek (56 százalék) és a belgák (51 százalék) vélekedtek így. Magyarország az ötödik a sorban azok között, akik szerint túl vagyunk a nehezén a foglalkoztatásban: a válaszadók 62 százaléka véli ezt (11 százalékponttal többen, mint fél éve), szemben a 26 százalékkal, aki szerint még hátravan a feketeleves. Érdekes módon nálunk igen nagy azoknak az aránya (12 százalék), akik nem tudtak vagy nem akartak erre a kérdésre válaszolni.

A felmérés, s külön a magyar eredmények itt találhatók.

 

A Független Hírügynökség kiadásai meghaladják bevételeinket.
A pártoktól független újságírás egyre nehezebb helyzetben van Magyarországon.

A hagyományos finanszírozás modelleket nem csak a politika lehetetleníti el, de a társadalmi kihívások is.

A fuhu.hu fennmaradásához, hosszútávú működéséhez, szerkesztőségünk rászorul támogatásotokra.
Segítségetekkel lehetőség nyílik arra, hogy munkánkat továbbra is az eddig megszokott színvonalon végezhessük tovább.

Ide kattintva megtalálod bankszámlaszámunkat!