Bréking nyúz, október 30. – Tudósítás a másik valóságból

0
393

Soha nem is volt. Szánalmas reakciók. Összekuszálódott. Cenzori hatalmak. Ágaskodó.

Interjú az Origón a miniszterelnök vejével

„Részvényese az ingatlanfejlesztéssel foglalkozó BDPST Zrt.-nek Tiborcz István, aki az Origónak adott interjúja során megmutatta portálunknak a cég részvénykönyvét is. A balliberális sajtóban hetek óta csak találgatások voltak a céggel kapcsolatban, de eddig senki sem kérte, hogy benézhessen a részvénykönyvbe. A cégben offshore-tulajdonos nincs és soha nem is volt. Orbán Viktor miniszterelnök veje arról is beszélt, hogy az Elliosban való részesedésének eladása után az ingatlanfejlesztés területén dolgozott tovább. Szólt arról is, hogy mivel a gazdaság növekszik, és a pénzügyi piaci hozamok globálisan jó ideje alacsony szinten vannak, az elmúlt három évben nagyon jelentős fellendülés történt az ingatlanpiacon, elképesztő fejlődésen megy keresztül Budapest és egyre több vidéki város is.”

A Pesti Srácok arról, hogy egy DK-s rendezvényen megütöttek egy fidelitasost

„Múlt pénteken megütöttek egy demonstráló fiatalt a Demokratikus Koalíció pécsi fórumán. A bántalmazott demonstráló, Beke Zoltán, a Fidelitas dél-dunántúli regionális igazgatója, aki csak egy molinóra írt üzenettel szeretett volna véleményt nyilvánítani a rendezvényen. Az eltérő véleményre a Gyurcsány-párt hívei erőszakkal reagáltak. Az elmúlt három napban az áldozat hiába várt bocsánatkérésre, a szemkilövető utódpárttól csak az erőszakot relativizáló Facebook-bejegyzésekre futotta. A véleménynyilvánítás korlátozásában jelentős tapasztalatokkal rendelkező Gyurcsány Ferenc némán figyeli pártja szánalmas reakcióit.”

Viccesnek szánt írás a 888-on Vona Gáborról

„Szerkesztőségünk megszerezte a Jobbik elnökének szupertitkos október 23-i beszédét, amely végül azért nem hangzott el a Corvin közben, mert a metsző szélben a szónok szemöldökszőrzete összekuszálódott, és köszöntő helyett igazításra kellett mennie.”

A Magyar Hírlap egy álhíreket terjesztő portálról és az orosz propagandáról

„Október 27-én a jobboldali, Trumpot támogató Infowars portál ezzel az összefoglalóval fejelte meg bejelentését:

„A szólásszabadság elleni sokkoló lépésként a Facebook az Infowarst letiltotta attól, hogy élőben közvetítse videóit platformjukon, miközben semmiféle előzetes figyelmeztetést nem adott, és döntését nem is fogalmazta meg egyértelműen.”

Ehhez tudni kell, mint ahogyan az Infowars az erről szóló cikkében kiemeli, facebookos videói nézői-nek száma több száz millió, és azt írja, a Facebook a globalista politikát helyezte fogyasztói igényei és részvényesei felé fennálló kötelezettségei fölé.

A Russia Today (RT) és a Sputnik News hírügynökség már hosszú ideje célpontja a cenzori hatalmaknak, ugyanis az számukra rendkívül kínos tényeket közöl, és éppen azért népszerű világszerte, mert kilóg a nyugati fősodratú média egyöntetűen terjesztett mantráiból, amelyek nem kis része központilag terjesztett hazugság. Mint az, hogy Putyin keze mindenhol mindenben ott van.”

A Ripost Kulcsár Edina barátjának nemi szervéről

„Kulcsár Edina először múlt vasárnap verte ki a biztosítékot követőinél. Egy olyan képet osztott meg Instagram oldalán, amin, miközben Csuti éppen nagydolgát végzi a WC-n, ő az ölében ül.

Jöttek is a durvábbnál durvább elmarasztaló kommentek. A történet azonban tovább folytatódik. Kulcsár Edina friss fotóján együtt pózol párjával a fürdőszobában. A modell kedvesén, Csutin mindössze egy törölköző van, amin keresztül jól láthatóan kirajzolódik ágaskodó nemi szerve. Kíváncsian várjuk, legközelebb vajon mivel örvendeztet meg bennünket a 2014-es szépségkirálynő!”

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .