Napjaink egyik legnépszerűbb lakberendezési trendje a grandmillenial, ugyan nem most robbant be a lakberendezés világába, mégis csúcskorát éli. Nem életkorhoz kötött, de több oknál fogva is leginkább az Y és Z generáció tagjai között népszerű.
Nosztalgikus divat, ami sikkesen megnyugtató. Ez a stílus arról szól, hogy a nyolcvanas, kilencvenes évek szülöttei a gyerekkorunkban megismert és megszokott elemeket átemelik a mába, hogy valami modernnel keverjék azt, ezzel egy ismerős és biztonságos, de egyúttal divatos elegyet képezve – írja az Építőipari magazin.
A meghittség és a nosztalgia nevében olyan tárgyak kapnak második esélyt, amikről sosem gondoltuk volna, hogy újra látjuk majd őket a nagyszülők nappaliján kívül máshol is. Akárhogy is, ha megtetszett ez a kissé maximalista trend, amire külföldön vagyonokat áldoznak a fiatalok, akkor egy fodros-rojtos függöny, néhány porcelánfigura, a nagyi kedvenc lábtartója, de akár egy virágmintás tapéta is azonnal a grandmillenial küszöbére repít.
Design & lakberendezés | Életmód hírek | Női magazin | Üzleti magazin | Üzlet nőknek