Kubatov nem nyilatkozik a Hír TV-nek

0
725

Szerdán este az FTC elnökét, Kubatov Gábort kérdezték volna a Hír TV munkatársai a két héttel ezelőtti, késeléssé fajult tömegverekedéssel kapcsolatban.

Nem kegyet gyakorol valaki, ha egy sokakat érdeklő ügyben nyilatkozik, hanem a közvéleményt tájékoztatja, ám az egykori kemény magos szurkolóból klubelnökké avanzsált Kubatov közölte a tévé munkatársaival: azért nem nyilatkozik nekik, mert őket egy milliárdos megvásárolta.

Mindenkinek szíve joga, hogy nyilatkozik-e valamelyik lapnak, tévének, rádiónak.

Legalábbis, abban az esetben, ha az ember pék, postás, pincér.

Ha Kibatovot valamely konkrét sérelem érte volna a Hír TV részéről, akár ez is méltánylandó ok lehet a nyilatkozat megtagadására. Ám konkrét sérelemről nem tudunk, csak annyit, hogy a Hír TV tulajdonosa az a milliárdos, aki a G-napon látványosan összekülönbözött Kubatov főnökével.

Kubatov Gábor azonban nem csupán a Ferencvárosi Torna Klub elnöke, hanem a kormányzópárt alelnöke is egyben. Ebben a minőségében nem elegáns, hogy ne álljon szóba egy milliárdos tévéjével, csak azért, mert az illető jó két évvel ezelőtt összeveszett a főnökével.

Nem a „milliárdossággal” van baja Kubatovnak – más milliárdosok tévéjének szívesen nyilatkozik. Andy Vajna tévéjének például, és az egyik milliárdostól (Széles Gábor) a másik milliárdos (Mészáros Lőrinc) által megvásárolt tévében is bármikor megjelenik.

A tanulság nem nagy, viszont nem is túlságosan szívderítő: eszerint minden milliárdos egyenlő, de Kubatov szerint vannak, akik náluk is milliárdosabbak.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .