Fenty blues: vége Rihanna divatcégének

0
901
Fashion

Még két évet sem élt a Fenty Fashion House. Európa leggazdagabb embere, Bernard Arnault a bezárása mellett döntött. Rihanna más cégei viszont folytatják, mert azokat kevésbé érinti a vírusválság.

Rihanna volt az első fekete nő, aki saját divatházat kapott a luxus fővárosában, Párizsban. Akkor Bernard Arnault személyesen támogatta az énekesnő Fenty cégét, amellyel meg akarta hódítani a globális piacot. Olyan ruhákat ígért ugyanis, melyek minden bőrszínhez passzolnak. Az üzlet nem is ment rosszul, de jött a Covid-19, amely nemcsak Rihanna koncertjeinek vetett véget, de a Fenty Fashion House-nak is, mert nem volt minek vagy kinek felöltözni az elzárások idején.

2020 drámaian rossz év volt az egész divatszakmának – állapította meg a McKinsey jelentése.

Rihanna imádja a divatot

Az énekesnő már 2014-ben a Puma kreatív igazgatója lett, de az igazán nagy lehetőséget Bernard Arnault nyitotta meg a számára amikor 2019-ben közösen megindították a Fenty Fashion House-t:

„Rendkívüli pillanat számomra ez hiszen ruhákat tervezhetek az LVMH (ez Bernard Arnault luxus cége). Egyedülálló lehetőség ez számomra a luxus ruhaiparban, melyet Bernard Arnault biztosít a számomra, mert itt nincs határa a művészi kreatívitásnak!”

A kreativitásnak lehet, hogy nincs, de a pénztárcának van: Európa leggazdagabb embere villámgyorsan döntött. Nem várta meg a vírusválság végét, mert a divat iparban nem jósolnak gyors fellendülést.

A Fentynek nincsen vége

Rihanna és Bernard Arnault közösen hozta meg a döntést – legalábbis így tájékoztatták a közvéleményt. Amely arról értesülhetett, hogy a Fenty fehérnemű és kozmetikai cégei tovább folytatják működésüket.

A Savage X Fenty nemrég sikeres 115 millió dolláros pénzszerző kampányt folytatott – írja a CNN portál. Amelynek divatrovata azért dicséri a fehérneműt árusító Rihanna vállalkozást, mert nagyon sokféle alakú és bőrszínű nőnek kínál testhez álló darabokat. Ráadásul Rihanna ügyel arra, hogy kampányai felhívják a figyelmet fontos női problémákra: legutóbb a Savage X Fenty a mellrák túlélőit is népszerűsítette azon túl , hogy eladta a fehérneműket, melyeket a világ bármely táján felvehetnek a szebbik nem képviselői.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .