Bezárt a Sziget, de már szervezik a 19-eset

0
36
Takarítanak a 26. Sziget fesztivál zárása után MTI Fotó: Máthé Zoltán

Három telt házas nap, 565 ezer látogató – ez a hétnapos Sziget 2018 két számban elmesélve. A terepen már takarítanak, de a szervezők sem pihennek: már a jövő évet tervezik. Az első nagy név már körülbelül egy hónap múlva ismert lehet – közölte Kádár Tamás, a Sziget főszervezője.

Az idei fesztiválon a hároméves növekedési stratégia első lépéseként a Nagyszínpad sztárfellépőire közel 1 milliárd forinttal többet költöttek, mint a korábbi évben, jövőre pedig ezt még egy fél milliárddal megfejelik. Máris olyan nevek kerültek szóba, akik biztosan sok látogatót szippantanak a Szigetre, közülük az elsőre hamarosan fény is derül.

Az idei krónikához tartozik, hogy megérkezett a Sziget kezdete óta számolt 9 milliomodik látogató is.

Egy svájci diáklány, aki először jött a fesztiválra, amiről elmondása szerint nagyon sok jót hallott már, az utolsó napon érkezett, az Arctic Monkeys koncertjére.

Jól vizsgázott a Love Revolution „Green Planet”, azaz a környezettudatos akciója is: megduplázták az újrahasznosítható hulladék mennyiségét. Nagyjából 500.000 darabbal kevesebb szívószál fogyott, ami nagyjából a fele a korábbinál; a re-pohár bevezetése pedig azt eredményezte, hogy gyakorlatilag nem volt pohárhulladék a Szigeten, és valóban másfél millió eldobható pohártól tudtuk mentesíteni a környezetet. Így környezetvédelmi szempontból ez minden idők legsikeresebb Sziget fesztiválja volt – állítják a szervezők.

Kapcsolódó cikkek

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..