Kezdőlap Címkék Mandoki

Címke: mandoki

Bréking nyúz, 2018. 09. 27. – Tudósítás a másik valóságból

0

Az óraátállítás csak ürügy, valójában migránsokat hozna az EP Európába, de Mráz Ágoston Sámuel átlát az Átlátszón. Orbán Viktor kedvenc zenésze tisztességtelennek tartja, hogy az EP olyan hülyeségekkel foglalkozik, mint a Sargentini-jelentés. Sorosnak a dél-afrikai fehérek földjeire fáj a foga.

 

Mráz Ágoston Sámuel szerint az Átlátszó

„Mráz Ágoston Sámuel szerint az Átlátszó Soros György támogatásával működő portál, amely valójában nem ügyek miatt ír cikkeket, hanem az EP-kampány részeként. Az elemző azt mondta: a jövő évi EP-választásnak nagy a tétje, akkor dől el, hogyan fog kinézni a 2019 és 2024 közötti uniós bevándorláspolitika…

…Az elemző szerint a bevándorláspárti erők  azzal is próbálkoznak, hogy eltereljék a figyelmet a bevándorlásról. Ilyen ügy az óraátállítás – mondta Mráz Ágoston Sámuel.” (Origo: Lejárató kampányba kezdtek a bevándorláspárti erők.)

Leslie Mandoki megvédi Magyarországot

„A népszerű zenészt a portál (a 888-ról van szó – a szerk.) arról is kérdezte, hogy mi a véleménye a Soros–Sargentini-jelentésről. Mandoki szerint az írás, amit elolvasott teljes mértékig nívótlan, mind történelmileg, mind tartalmilag. Annyira komolytalannak tartotta a jelentést, hogy tisztességtelennek gondolja azt, hogy az EP ilyen hülyeségekkel foglalkozik, ahelyett, hogy a következő pénzügyi válság megfékezésére koncentrálna. A válságot Mandoki szerint a kaszinókapitalizmus okozta.” (Lokál: Leslie Mandoki: Azért támadják Magyarországot, mert a nép a szociális piacgazdaságot preferálja)

Soros és fia fehérellenes rasszistákkal parolázott

„Soros György és fia, Alexander együtt parolázott Cyril Ramaphosával, Dél-Afrika elnökével, aki az elmúlt hónapokban több, nyíltan rasszista, fehérellenes intézkedést is elindított…

… Az Alexander Soros Instagram-oldalára feltöltött fotók szerint remek hangulatú volt a tárgyalás, mely persze zárt volt, onnan semmiféle információ nem szivárgott ki…

… Ez azért is ijesztő, mert Ramaphosa egy sor olyan döntést alkotott meg az elmúlt időszakban, melyek a legdurvább, legrasszistább korszakot idézik fel. A dél-afrikai vezető engedélyezte, hogy Afrika legdélebbi államában a feketék erőszakkal elvegyék az addig békében élő fehér farmerek termőföldjeit.” (888: Sorosék követendő példaként tekintenek a fehérgyűlölő Dél-Afrikára)

Mándoki

0

Csodálkozom, hogy a hazai („baloldali”) közvélemény mennyire nem ismeri a München környékén (Tutzing) élő magyar származású menedzsert, Leslie Mandoki-t. Igaz, a müncheniek, különösen a müncheni magyarok sem tudják, ki ez az utóbbi időben Budapesten felkapott egykori dobos.

A hazai „baloldal” csak becsmérelni tudja mindazokat, akik Orbán (személyes) barátainak számítanak, vagy annak tartják, hiszen a szemükben senki sem jó, akit a magyar miniszterelnök nevével kapcsolatba lehet hozni.

Egyszer rákérdeztem Csekénél, aki bevallása szerint sohasem hallott Mándokiról. Annál inkább emlékezett az ugyancsak Münchenben élő, szabadkai születésű Lévay Szilveszterre. Talán a hazai beat-rajongók ugyancsak emlékeznek még Lévay öccsére, Tiborra, a Piramis együttes alapító tagjára. Lévay Szilveszter nagy név volt a 70-es években Németországban, ő szerezte az akkoriban „Munich Disco Sound”-nak nevezett világszámokat, mint például a „Save Me“, „Fly Robin Fly“, „Get Up And Boogie“, vagy a „Lady Bump“. A fáma szerint a Silver Convention együttes neve is Lévay keresztnevéből ered. Különben a Fly Robin Fly volt az első német sláger, mely az amerikai slágerlista (Billboard-Chart) vezető száma lett.

Ezt a kitérőt csak azért tartom fontosnak, hogy a hazai olvasó megértse miben rejlik Mándoki sikere. Ő ugyanis – talán az egyetlen – magyar (beat)zenész, aki a zöldhatáron át érkezett Nyugatra, és aki az első perctől menekültnek (Flüchtling) tartotta önmagát. Ezért a hazai beat-zenészek lenézően kezelték, mivel felfogásuk szerint, aki (kicsit is) tehetséges volt, azt a keményvaluta reményében a (kádári) magyar állam szinte „küldte”. Ilyen volt például Charlie, aki éveken keresztül tengerjáró luxushajókon lépett fel.  Ugyanakkor Mándoki úgy értelmezte, hogy ezeket a (tehetséges) zenészeket nem csak „pénzszerzés” miatt küldte, pardon engedte ki Nyugatra az akkori államhatalom.

Ha belegondolunk a Dschingis Khan sikere mögött nem Mándoki áll, hanem egy német zeneszerző, a müncheni születésű Ralph Siegel. Ő keltette életre a Dschingis Khan nevű együttest, melyben két magyar is helyet kapott: Késmárky Marika és Mándoki László. Az 1979-es Euroviziós Táncdal Fesztiválon a negyedik helyet érte el Siegel együttese, és ezzel kezdetét vette Mándoki karrierje is. Kivált az együttesből és stúdiót alapított, ahol a világ (akkori) legjobb együttesei fordultak meg. Csak zárójelben, az erős nyugatnémet márka, és a kiváló német stúdiótechnika nagyban hozzájárult Mándoki vállalkozói sikeréhez. Mai napig az egyik legkiválóbb zenei menedzser.

Közben a (helyi) politika felé fordult, nemcsak a bajor (CSU), de a német testvérpárt (CDU) elismert zenei tanácsadója lett. Később ezt használta ki Orbán Viktor, aki Mándokin keresztül tudott „betörni” a német politikába.  Ennek alapja a bajor-német ellentét volt. Berlinben nem szeretik a bajorokat, Münchenben, pedig a poroszokat. A bajor miniszterelnök Merkel elleni fricskaként hívta meg Münchenbe Orbánt, aki örömmel fogadta, hogy (Mándokin keresztül) kitörhet az EU-ellenes elzártságából.  Ez napjainkra enyhült, hiszen a bajor CSU is csak Merkel (CDU) támogatásával tud majd a szeptemberi országos parlamenti választáson hatalmon maradni.

Ugyanakkor, el kell ismerni, hogy a harminc évvel ezelőtti világklasszisok, mint például Ian Anderson a Jethro Tull-ból, vagy Jack Bruce a Cream-ből budapesti fellépését, az öregedő rajongó tábor a Mándoki szervezte Soulmates Band-nak köszönheti.

Stephen Elekes

Nem a tehetség és a tudás számít, hanem a lojalitás

0

Ez a nagggyon nemzeti, naggggyon magyar, nagggyon hazafffyas kormány az elmúlt időben másfél milliárd forinttal támogatta a Leslie Mandoky nevű Németországban élő diszkókirály gagyi-projektjét, amelyben a magyar adófizetők pénzén vásárol meg világsztárokat, hogy az ő nevükkel hitelesítse az egyébként senkit nem érdeklő koncertjeit, vélhetően több százmillió forintot fizetett CeeLo Green-nek, hogy playback kísérettel, 10 perc alatt lenyomjon két számot az Úszó VB megnyitóján és 50 millió forintot fizetett a Miami Egyetem indulójának újrahasznosított változatáért, amelyet az 56-os forradalom dalaként próbált eladni.

Ez csak az elmúlt néhány hónap termése. Mindeközben világszínvonalú magyar muzsikusok nyomorognak, vagy menekülnek külföldre, mert képtelenek itthon megélni, mivel a kormány nemhogy nem támogatja, hanem szisztematikusan felszámolja a vidéki kulturális életet és Budapesten is egymás után szűnnek meg a fellépési lehetőségeik. A megélhetést jelentő jogdíjak egy részét elvették a szerzőktől és átadták az MMA által uralt NKA-nak, hogy azt is ideológiai szempontok szerint osszák újra.

És ugyanez van a kultúra minden más területén is, ahol ugyanúgy épül a kliensrendszer, mint a gazdaságban. Nem számít a tehetség, a tudás és a teljesítmény, az elsőrendű és meghatározó szempont a támogatások elosztásánál a rendszer iránti lojalitás. Ez pedig egyet jelent a magyar kultúra elsorvasztásával. Azok közül, akik a teljesítményükből akarnak megélni, aki tud az elmegy ebből az országból, aki nem tud, annak marad a tengődés. Márpedig mi mást is jelent a nemzethez tartozás, mint a közös nyelvet, és a közös kultúrát? A minőségi kultúra elsorvasztása a nemzet elleni bűntett.

Forrás: Vásárhelyi Mária, Facebook.

FRISS HÍREK

A Független Hírügynökség kiadásai meghaladják bevételeinket.
A pártoktól független újságírás egyre nehezebb helyzetben van Magyarországon.

A hagyományos finanszírozás modelleket nem csak a politika lehetetleníti el, de a társadalmi kihívások is.

A fuhu.hu fennmaradásához, hosszútávú működéséhez, szerkesztőségünk rászorul támogatásotokra.
Segítségetekkel lehetőség nyílik arra, hogy munkánkat továbbra is az eddig megszokott színvonalon végezhessük tovább.

Ide kattintva megtalálod bankszámlaszámunkat!

NÉPSZERŰ HÍREK