Kezdőlap Címkék Youtube

Címke: youtube

Havi 3 millió dollárt keres a YouTube-on egy hatéves csodagyerek

Két csatornája is van a YouTube-on Boramnak Dél Koreában, ahol az informatika immár teljesen áthatja a családok hétköznapjait is. A hatéves kislány nem tesz mást mint játszik!

A nagy cégek egyből észrevették a pompás lehetőséget: a kislány az ő játékszereiket mutatja be több mint 32 millió előfizetőnek. Akik nemcsak Dél Koreában követhetik a You Tube csatornákat hanem bárhol a világon bár a kislány csak az anyanyelvén beszél. De annyira látványos és plasztikus minden, hogy a képi kommunikáció alapján a gyerekek szinte mindent megértenek az egész világon.

Mindez arra ösztönöz sok szülőt, hogy gyerek sztárokat fabrikáljon – kesereg a sajtó Dél Koreában, ahol tisztában vannak a veszélyekkel is. Az egész sztorit akkor kapták fel Szöulban amikor a főváros legdrágább negyedében, a Gangnamban megvettek egy luxus lakást 8 millió dollárért! A lapok elkezdtek kutatni az ismeretlen dúsgazdag vásárló után. Kit találtak ? A    kislány szüleit, akik ingatlanba fektették a hatalmas bevételt, hogy ezzel csökkentsék az adót. Meg persze azért, hogy luxus lakásba költözhessenek.

A Save The Children tiltakozott

A nemkormányzati szervezet, mely a gyerekek jogaiért küzd az egész világon elítéli a gyerekek kihasználását az ilyen fajta pénz szerző kampányokra. Különösen egy videó csípte a szemét a Save The Children szöuli irodájának: Boram, a hatéves kislány egy játék autóval száguldozott az elképesztő tempóban hajtó járművek között Dél Korea fővárosában. A YouTube azonnal le is vette a videót. A szülőket pedig beutalták egy kötelező tanfolyamra, mely a helyes gyerek nevelésről szólt. Dél Koreában nagyon kevés a gyerek, ezért az ő védelmük nemzeti ügynek számít. Ugyanakkor viszont a gyerek piac óriási bizniszt jelent! A legtöbb gyerek egyke, így az egész nagy család őt dédelgeti. Mindent megvesznek neki, amit csak megkíván.

Itt jön a képbe Boram, aki hatéves korában kiváló reklám hordozó. Több mint 400 millióan látták azt a videót amikor a kislány a Kelet Ázsiában nagyon népszerű metélt tésztát készítette el egy gyerek konyhában. Utána a gyerek konyha eladásai az égbe szöktek …

Óriási társadalmi vita bontakozott ki az ügyben

A közvélemény igencsak megosztott, de a többség nem helyesli, hogy a gyerekeket ilyen fiatalon a pénz szolgálatába állítsák. Ezért aztán a YouTube úgy döntött: betiltja a kommentálást az ilyen típusú videóknál. A szenvedélyes viták ugyanis néha olyan hangnemben zajlottak, amelyek aligha szolgálhattak a gyerekek épülésére. Ezért aztán  a hatéves Boram folytathatja a játék programokat a YouTube-on, de kommentálni immár nem lehet azokat Dél Koreában.

“Meleg pasi vagyok és teherbe ejtettem a barátomat”

0

Nem a megszokott problémával néz szembe az a meleg pár, akik egy mobilteherautóban alakítottak ki maguk számára kalandos, mégis meghitt életet. Wyley és Stephan mindketten férfiak, egyik pedig terhes.

Az Extreme Love új részének főszereplői úgy szerettek egymásba, hogy hirdetés útján rájöttek: mindketten vegánok, szeretik a természetet, imádnak utazni, és szívesen járnák körbe a világot.

Az sem zavarta egyiküket sem, hogy Wylye transzférfi, vagyis születésekor női nemi szervei voltak, és csak később indult el a fizikai férfivá válás útján.

Első körben a felsőtestét operálták meg, majd az alsótest következett volna: a méh eltávolítása és a pénisz kialakítása. Mielőtt azonban erre sor került volna, Wylye – a bőséges tesztoszteronbevitel ellenére – teherbe esett.

“Először nagyon össze voltam zavarodva, sírtam is, pedig nem szokásom. Stephan meleg férfiként korábban sose gondolt arra, hogy biológiai úton is lehet gyereke. Az abortusz, az örökbeadás mind felmerült” – meséli Wylye, aki még mindig nem biztos abban, mi vár rájuk…

De hát igaz is, melyik leendő szülő tudja, nemtől és élethelyzettől függetlenül?

canadahun/youtube.com

A Nagy Testvér figyeltet

Az Átlátszó.hu birtokába került egy szerződés mely szerint a Miniszterelnöki Kabinetiroda blogokat, bejegyzéseket figyeltet kulcsszavak alapján.

A Rogán Antal vezette tárca „hírportálok, blogok, a YouTube, a Twitter, a Facebook, és az orosz közösségi oldal, a Vkontakte felületein megjelent cikkeket, posztokat, bejegyzéseket figyeltet egy magáncéggel”. A hivatalos magyarázat szerint az álhírek terjedése ellen küzdenek. Az internetet figyelő szolgáltatást a Mediaradar Információs Ügynökség Kft.-vel írták alá havi nettó 862 900 forint értékben.

Mielőtt felületesen ítélkeznénk, és nekünk is jutna az eszünkbe, amire józan paraszti ésszel minden normális ember gondolna, vagyis, hogy a pártállam már megint terjeszkedik, ráadásul a személyiségi jogaink rovására, vegyünk vissza az amúgy jogos indulatainkból és próbáljuk meg a dolog jó oldalát is észrevenni.

Nem arról van szó ugyanis, hogy a kormány Rogán Antal minisztériumán keresztül megfélemlítené az újságírókat, a bloggereket, számon szeretné tartani, hogy mi a véleményük bizonyos dolgokról, úgymint a korrupcióról, a lopásról és minden másról, ami a miniszterelnökkel és környezetével kapcsolatba hozható.

Ha például az a kulcsszó, hogy helikopter, akkor a kormány nem azt vizslatja, kik azok, akiknek nem tetszik, hogy Rogán Antal helikopterrel utazott a családjával együtt Szabó Zsófi színésznő lakodalmára. Már csak azért sem, mert ahogyan azt Bencsik András (a Demokrata főszerkesztője, korábban a pártállami Népszabadság pártrovatának oszlopa) is megfogalmazta, ez nem urizálás, mert egy helikopter bérlését a középosztály tagjai közül bárki megengedheti magának. Vagyis, a kormány épp azért figyelteti az internetet, hogy a helikopterezés ne csak kevesek kiváltsága legyen, hanem minél több magyar számára váljék elérhetővé.

Ha teszem azt, az a kulcsszó, hogy magánrepülőgép, ebben az esetben nem arra kíváncsi a kormány, hogy kik azok az elvetemült hazaáruló Soros-Sargentini ügynökök, akik már megint olyanba ütik az orrukat, amihez semmi közük. Vagyis, hogy Orbán Viktor miniszterelnök miért magánrepülőgépen repked futballmeccsekre és időnként hivatalos tárgyalásokra, hanem azt szeretnék, ha a magánrepülőzés a mindennapok részévé válna, például olyan esetekben is, amikor beteg a cica és Amerikába vinnénk gyógyíttatni.

Kósa Lajos is lehet kulcsszó, valamint a vele szoros kapcsolatba hozható csengeri örökösnő. Vagy teszem azt, maga Rogán Antal és a letelepedési kötvények, Semjén Zsolt svédországi vadászatai. Vég nélkül lehetne példákat hozni arra, hogy a kormány miként szeretné még a mostaninál is jobbá tenni az emberek életét. Nem kell tehát azonnal a legrosszabbat feltételezni, amikor a Rogán Antal vezette minisztérium most napvilágra került szerződésére gondolunk.

Rogán és társai értünk figyelnek, nem ellenünk – aki ezt nem hiszi, annak utánajárnak.

Lövöldözés volt a YouTube székházában

0

Valószínűleg magánéleti vita miatt lövöldözött egy nő kedden a kaliforniai székházban. Megsebesített három embert, köztük az ott dolgozó barátját is, majd öngyilkos lett.

A Google tulajdonában lévő YouTube székháza San Brunóban található. A nő kedden, ebédidőben ment be, az udvari étkezőben kezdett lövöldözni, ahol barátja mellett eltalált egy 32 éves és egy 27 éves nőt is. Ezután a támadó bement az épületbe, ahol maga ellen fordította a fegyvert.

A dolgozók pánikszerűen menekülni kezdtek, de olyanok is voltak, akik elbarikádozták magukat az épületben, és a közösségi médiában kértek segítséget, illetve osztották meg a lövöldözés hírét.

Mire a rendőrök megérkeztek, a támadó már halott volt. Egyelőre nem közölték, hogy mi lehetett az indíték, és nem is azonosították.

Annyit lehet tudni, hogy 35-40 év közti nő volt a támadó. 36 éves barátja válságos állapotban van, a két másik sérült állapota kielégítő – közölte a San Franciscó-i kórház, ahol kezelik őket.

Az amerikai elnök a Twitteren reagált a hírre: megköszönte a rendőrség nagyszerű munkáját, és azt írta, imádkozik az érintettekért.

Ezeket hallgatják a magyarok karácsonykor

Az Artisjus évek óta kiadja a negyedévre vetített YouTube-toplistákat a magyar előadók dalaiból, de tavaly először az ünnepi időszakot is külön vizsgálták. A decemberi 50-es listából az derül ki, hogy nem állunk túl jól magyar karácsonyi dalok terén. Ha nem csak a magyar számokat nézzük, akkor már évek óta változatlan a helyzet: Mariah Carey 1994-es slágerét hallgatják a legtöbben karácsony körül itthon (is).

Bánhatja a TNT, hogy nem csináltak a zenekarnak külön YouTube-csatornát, mert a legnépszerűbb karácsonyi dal, és egyben az egész hónap leghallgatottabb magyar száma 2016 decemberében a Fehér karácsony című daluk lett. A számhoz készült dalszöveges rajongói videó 2008 karácsonya előtt került fel a YouTube-ra, és jelenleg majd 12 millió 400 ezer letöltésnél jár. Csak tavaly decemberben 2 459 795-tel nőtt a számláló, december 31-én egészen pontosan 10 309 278 megtekintésnél járt a Fehér karácsony. Mindez azt jelenti, hogy

már 2017-ben is több mint két milliószor hallgatták meg – valószínűleg a karácsonyra készülve,

tehát a szám azóta is töretlenül népszerű. Nem vállalunk nagy rizikót ha arra fogadunk, hogy a 2017 decemberi toplistán is előkelő helyen végez majd a dal annak ellenére, hogy 2000-ben jelent meg a TNT Három című albumán, és a zenekar már több mint tíz éve nem aktív.

A második legnépszerűbb karácsonyi dalt a lista 11. helyén találjuk, tehát az első tíz leghallgatottabb magyar dal közé 2016. decemberében a YouTube-on egyetlen ünnepi dal, a TNT Fehér karácsonya került be. A többi szám a top 10-ben mind aktuális kedvenc: LL Junior, Kis Grófo, Halott Pénz és Mario számaival találkozunk. A 11. helyet megszerző második karácsonyi versenyző, Josh és Jutta Szép karácsonya viszont szintén a 2000-es évekből maradt ránk. A Szép karácsony 2007-ben jött ki, és még abban az évben feltöltötte egy felhasználó a YouTube-ra. Azóta már számos, sokkal jobb minőségű verzióban is felkerült a dal a videómegosztóra, de a 2007-est nézték meg legtöbben: csak tavaly decemberben 1 128 282 millióan. Így 2016 végén már majd öt millió letöltésnél járt a Szép karácsony, és idén át is lépte ezt néhány százezerrel.

A 2016 decemberi top 50-be ezeken a dalokon kívül Csondor Kata Hóban ébred majd az ünnep című száma fért még be, amely a T-Mobile karácsonyi reklámja miatt lett népszerű, és 2009-ben került fel a YouTube-ra, illetve a Jégvarázs egyik betétdala, a Legyen hó, és egy igazi klasszikus, a Szent karácsony éjjel Poór Péter előadásában (a lista az előadói jogvédő szervezet, az Artisjus számára készült a 3G Multimédia Kft. jóvoltából).

Ha a 2016. decemberi, hetekre lebontott összesített, tehát nem csak YouTube-os streaming toplistákat nézzük a MAHASZ adatai alapján, abból az látszik, hogy magyar dalok, pláne magyar karácsonyiak egyáltalán nem kerültek be a leghallgatottabbak közé. Az 51. héten, tehát

december 19-25. között Mariah Carey All I Want For Christmas című dalát streamelték a legtöbben,

ami az ünnepre tekintettel az aktuális slágereket, nevezetesen a Clean Bandit és Sean Paul Rockabye, illetve The Weeknd és a Daft Punk Starboy című számát is megelőzte. Ebből úgy tűnik, hogy Mariah Carey klasszikusa lehet a magyarok kedvenc karácsonyi dala, de a harmadik helyre a Last Christmas is feljött, melynek a WHAM!, George Michael zenekara az előadója (George Michael 2016. december 25-én halt meg.) De az 51. heti streaming top tízbe Frank Sinatra Let it Snow-ja, és az It’s Beginning To Look A Lot Like Christmas Michael Bublé-féle változata is bekerült.

A legfrissebb, 2017. december eleji streaming listából is az látszik, hogy az All I Want For Christmas és a Last Christmas is bekerült már a top 40-be, és elindult felfelé, tehát várhatóan idén is ezek lesznek a legnépszerűbb karácsonyi dalok a magyar felhasználók között. A MAHASZ streaming listái egyébként 2013 óta elérhetők, és a karácsonyi időszakban minden évben Mariah Carey száma került az első helyre.

Hidzsábban szexelt, halálra ítélték – sportkommentátor lesz

0

A pornósztár Mia Khalifát halálra ítélte az Iszlám Állam, mert hidzsábban szexelt a kamerák előtt. Most viszont új lehetőséget kapott.

F-L-O-R-I-D-A S-T-A-T-E #AllAboutTheU #fsU #BeatMiami

A post shared by Mia Khalifa (@miakhalifa) on

A libanoni születésű Mia Khalifa a Mirror szerint az egyik legnépszerűbb felnőttfilmes volt tavaly, de aztán júliusban bejelentette visszavonulását. Ezután közösségimédia-sztár lett, most pedig a sportban kapott lehetőséget.

Egy YouTube-műsort vezet majd egy egykori sztárkosarassal,

Gilbert Arenasszal együtt. Ő egykor az NBA all-star csapatában is szerepelt, aztán szintén a közösségi médiában gyűjtött rengeteg követőt. A műsor címe Out of Bounds lesz, hétfőn indul.

A Washington Post szerint a céljuk, hogy „autentikus módon mutassák meg a közösségi média nyers kommentvilágát”. Ennek alapján választották ki a két műsorvezetőt, akik eddig is kendőzetlen mondták el a véleményüket.

When we see our exes cars’ parked next to each other… #OutOfBounds #WorldsMostDangerousSportsShow

A post shared by Mia Khalifa (@miakhalifa) on

Mia Khalifa azután került fel az Iszlám Állam halállistájára, hogy

hidzsábban forgatott egy szexjelenetet.

És bár a halálos ítéletet nem vonták vissza, de a terrorszervezet most mással van elfoglalva: sorra szenvedik a vereségeket Irakban és Szíriában, így inkább a saját jövőjük a kérdés.

Ezeket hallgatták a magyarok nyáron

0

Kiadta nyári toplistáit az Artisjus. A YouTube-on a tehetségkutatós sztárok mellett Pamkutyáék taroltak, megdöntve a legnézettebb magyar videó rekordját, a rádiós top 20-ba pedig a Halott Pénz négy dallal is bekerült.

Ahogy megírtuk, a nemzetközi toplistákat idén nyáron a Despacito uralta, de Magyarországon is sikerült meglovagolni a Puerto Ricó-i zenészek sikerét. A vicces/viccesnek szánt videóiról ismert népszerű youtuber-duó, a Pamkutya magyaros Despacitója lett a legnézettebb nyári videó a YouTube-on.

Az Artisjus blogján megjelent listán még 13 millióra becsülték a videó nézettségét, ugyanis az összeállításkor épp nem volt elérhető a videó, mert valamiért eltávolítottak a YouTube-ról. Pár nappal később azonban visszakerült, és a nézettsége is megmaradt. Cikkünk megírásának pillanatában

több mint 17 millió letöltésnél jár a paródia, amelyben egy rendőr szívatja a lúzer autóst.

A Despacito-paródia több magyar rekordot is megdöntött a YouTube-on: már a felkerülése utáni első napon több mint 1 millió letöltésnél járt. A most 17 milliós letöltésszám ráadásul nem csak magyar youtube-ozók kattintásaiból áll össze. Erről a videó alatti kommentek is tanúskodnak. Úgy tűnik, a Despacito szóra rákeresve valószínűleg sok külföldi is rátalált a paródiára. Az Artisjus szerint az elsöprő nyári sikerben az eredeti Despacito népszerűsége mellett az is vastagon benne van, hogy a Pamkutyának majdnem 700 ezer feliratkozója van a videómegosztón.

A top 20-as YouTube lista második helyén az X-faktoros Opitz Barbit találjuk, aki az Artisjus elemzése szerint első videójával jóval nagyobb nézettségre volt képes (ez jelenleg több mint 9 millió), mint bármelyik korábbi X-Faktor győztes.

Opitz Barbi az X-faktor tavalyi szériáját nyerte meg, és rögtön első számával, a Végemmel a YouTube lista élmezőnyébe került. A tehetségkutató korábbi nyertesei közül csak azok voltak erre képesek, akiknek több dalát is játszották a rádiók, ez pedig nem igaz Opitz Barbibra. Az Artisjus szerint az énekesnő nagyon ráérzett az aktuális divatra, a Végem ugyanis egy reggaetonos dal, csakúgy, mint például –meglepetés! – a Despacito. Igaz, hogy Opitz Barbi dala májusban került fel a YouTube-ra, amikor még a Despacito is a nagy menetelés kezdetén járt.

Opitz Barbi példája azt is mutatja, hogy a streamelés egyre jelentősebb sikerfaktor itthon is.

A Végem ugyanis úgy lett az egyik leghallgatottabb magyar dal, hogy a rádiós összesített toplistára fel sem tudott kerülni.

Opitz Barbiéhoz hasonló youtube-os sikersztorit produkált korábban Pápai Joci is eurovíziós dalával, az Origóval. Pápai Joci Özönvíz című új dala is erősen nyitott most, de nem tudta befogni az eurovíziós dalt. A paródiavideók népszerűségét viszont jól mutatja, hogy az Irigy Hónaljmirigy feldolgozása az Origóból szintén felkerült a youtube-os nyári top 20-ba.

A listán természetesen most is szerepel a Halott Pénz, Majka és Kis Grófo, aki általában több dallal is képviseltetik magukat.

A nyári rádiós top 20-ban is sok tehetségkutatós előadót találunk:

az első helyen Freddie áll a Csodákkal, akit Rúzsa Magdi követ az Édennel. Az énekesnőnek egy másik dala is felkerült a rádiós toplistára, de a rekorder ebben a tekintetben a Halott Pénz. Marsalkó Dávidéknak ugyanis négy száma is bekerült a legtöbbet játszottak közé. Otthon című dalukkal (ezt maga Orbán Viktor miniszterelnök is megosztotta korábban) a YouTube-listára is felkerültek, ami rajtuk kívül csak Majkának és Partykaraván című új számának sikerült.

Íme az szerzői jogvédő, az Artijus által közzétett teljes nyári toplisták a Dalszerző blogról:

Youtuberek kérdezhették Angela Merkelt

0

Négy fiatal youtuber kérdezhette a német kancellárt, a beszélgetést élőben közvetítették a videómegosztón.

Merkel elmondta, hogy jogosnak tartja az Air Berlinnek adott 150 millió eurós állami áthidalókölcsönt. Véleménye szerint az lett volna a rossz döntés, ha „utazók tízezreit hagyják cserben azért, mert már nincs pénz benzinre”. Szerinte a kormány alaposan átgondolta a döntést, és

szinte biztosra ígérheti, hogy nem az adófizetőknek kell majd megfizetniük a cég megmentését.

Arról is beszélt, hogy szeptember 4-ére összehívta a magas kén-dioxid koncentráció miatt érintett tartományok és városok képviselőit, hogy átbeszéljék, hogyan lehetne az elektromos autók terjedéséhez szükséges infrastruktúrát, elsősorban a töltőállomások számát bővíteni. Ez ugyanis, mint mondta, az egyik legfontosabb kitétele annak, hogy az emberek e-autót merjenek  vásárolni. Azt is mondta, hogy

sokat kell még azért dolgozni, hogy 2020-ra egymillió elektromos autó legyen Németországban.

Angela Merkel szerint nem kell tartani a III. világháború kitörésétől az Egyesült Államok és Észak-Korea konfliktusa miatt. Azt is mondta, hogy az éles kijelentések nem vezetnek sehova, és a nézeteltérést békés úton kell megoldani.

A német-török viszonyról azt mondta,

sok a nézeteltérés, de még tárgyalóviszonyban van a török elnökkel,

és mindent megtesznek annak érdekében is, hogy a Törökországban fogvatartott német állampolgárok kiszabaduljanak.

Merkel próbálta arról is meggyőzni a fiatalokat, hogy menjenek el választani, mert igenis számít az ő szavazatuk is.

Arra a kérdésre, hogy mennyire tartja magát feministának, azt válaszolta,

a férfiak és nők egyenlőségének megteremtésén dolgozik, úgyhogy ebben az értelemben talán feminista.

Hozzátette, hogy amennyiben újraválasztják, igyekszik majd a kormányzati feladatokra egyenlő arányban férfiakat és nőket kijelölni, ebbe azonban a koalíciós partnerének is lesz beleszólása.

Az egyórás beszélgetést több mint 55 ezren nézték élőben. Interjúztatói összesen hárommillió követővel rendelkeznek a Youtube-on, és a legkülönbözőbb témákkal foglalkoznak: van, aki szépségtippeket ad, más politikai és társadalmi témákkal foglalkozik vagy épp a technikai újdonságok iránt érdeklődik.

MTI/FüHü

A Független Hírügynökség kiadásai meghaladják bevételeinket.
A pártoktól független újságírás egyre nehezebb helyzetben van Magyarországon.

A hagyományos finanszírozás modelleket nem csak a politika lehetetleníti el, de a társadalmi kihívások is.

A fuhu.hu fennmaradásához, hosszútávú működéséhez, szerkesztőségünk rászorul támogatásotokra.
Segítségetekkel lehetőség nyílik arra, hogy munkánkat továbbra is az eddig megszokott színvonalon végezhessük tovább.

Ide kattintva megtalálod bankszámlaszámunkat!