Kezdőlap Címkék SPÖ

Címke: SPÖ

6 tipp, hogy lépést tudjunk tartani az állandóan változó marketing eszközökkel

0

A rohamosan változó digitális marketing világával napról napra lépést tartani szinte lehetetlen. Épphogy elsajátítjuk egy új eszköz használatát, máris 3 hasonló szoftver termett a piacon, ami még több forgalmat és még jobb funkciókat ígér, mint az előző. Joggal merül fel tehát a kérdés: hogyan legyünk naprakészek a marketing sokszínű világában? Az alábbiakban 6 működő tippet adunk ehhez!

1. Legyünk tisztában az alapokkal!

Ezt akár nulladik lépésnek is nevezhetnénk, hiszen elsőre még nem biztos, hogy a SEO vagy PPC legmélyebb bugyraiban szeretnénk elmélyülni. Digitális marketing terén például fontos ismerni a már korábban említett keresőoptimalizálás (SEO) és a PPC hirdetések fogalmát, de mindenre célszerű időt szánni, ami a vállalkozásunknak profitot hozhat.

Persze az olyan offline marketing lehetőségekkel is érdemes tisztában lenni, mint az autófóliázás vagy a LED reklámtáblák üzemeltetése. A lényeg, hogy rendszerszinten kezeljük a marketinget, ne pedig egy-egy eszközre alapozzunk csupán.

2. Olvassunk marketing magazinokat!

A népszerű marketing magazinok lapozgatásával minden nap gyarapíthatjuk a tudásunkat, és a legújabb trendekkel is folyamatosan képben lehetünk. A legjobb az egészben, hogy ezekben a tartalmakban rengeteg hivatkozást fogunk találni olyan könyvekre, amelyek elolvasásával akár teljesen meg is ismerhetünk egy konkrét marketing szegmenst. Természetesen nem kötelező egész nap marketing anyagok feldolgozásával tölteni az időt, de napi 1-2 cikk elolvasásával már sokkal könnyebben lépést tudunk tartani a jelenkor lehetőségeivel.

3. Nézzük meg a konkurencia tartalmait!

A konkurens vállalkozásoktól gyakran rengeteget tanulhatunk, ezért nem érdemes szem elől téveszteni őket a marketinggel kapcsolatos tanulóutunk során. Tartalmaikat böngészve olyan megoldásokkal találkozhatunk, amelyeket még csak nem is ismertünk, de remekül mutatnának a mi vállalkozásunk terén is. Például a weboldalukon egy remek WordPress plugin kiszúrásával a saját oldalunk színvonalát is nagymértékben fejleszthetjük.

Mit nézzünk a konkurencia háza táján?

  • Weboldal
  • Blog
  • Közösségi média oldalak
  • Sajtónyilatkozatok
  • PR megjelenések

4. Használjuk a közösségi médiát információszerzésre!

Szerencsére a közösségi média hírfolyamának pörgetése nem feltétlenül kell, hogy időt raboljon tőlünk. Csupán tanácsos alaposan megválogatni, hogy mely oldalakat követjük, s melyekről iratkozunk le. Marketinggel kapcsolatos közösségi média oldalak követésével napi szinten számos posztot láthatunk az újdonságokról, így az ismerőseink főzős fotóinak nézegetése helyett még tanulhatunk is valami hasznosat.

5. Kérdezzünk bátran a neten is!

2022-ben a startupok és online vállalkozások világában már számtalan vállalkozóval léphetünk kapcsolatba. Szakmai fórumok, vállalkozók számára alapított közösségi média csoportok és YouTube csatornák – ezek mind olyan platformok, ahol kapcsolatokat építhetünk. Ha valamit végképp nem tudunk – például az autófóliázás vagy a SEO munka pontos menetét -, nyugodtan tegyük fel a kérdést, de legalább egy 5 perces Google keresés előzze meg ezt a kellemetlen kommentek elkerülése érdekében.

  1. Szervezzük ki a marketinget külsős csapatnak!

Egyszer minden cégvezetőnek be kell látnia, hogy neki is vannak határai a munkateljesítményt illetően. Hiába lehet hatalmas a motivációnk, egy nap mindnyájunk számára csupán 24 órából áll, ezért a marketing eszközökkel való lépéstartás legkézenfekvőbb megoldása a munka külsős csapatnak történő kiszervezése. Így mindenki a saját szakterületével foglalkozhat – azzal, amiben valóban a legjobb!

2022-ben szüntelenül lépést tartani a változó marketing eszközökkel nagyobb kihívás, mint valaha. Szerencsére azonban marketinggel kapcsolatos tartalmak fogyasztásával és a szakértőktől való kérdezéssel minden bizonnyal nem fogunk lemaradni az aktuálisan hódító trendekről. Ha pedig biztosra szeretnénk menni, bízzunk meg egy hiteles, bíztató referenciákkal rendelkező marketing céget a munkával.

Kurz új egyenlete: ÖVP+SPÖ=kormánykoalíció

Sebastian Kurz volt osztrák kancellár csendben búcsút int az Osztrák Szabadságpártnak (FPÖ), és a – lehetőleg gyenge – Osztrák Szociáldemokrata Párt (SPÖ) felé fordul – írta a lap kommentátora.

Ezt Kurz valószínűleg nyíltan nem vállalná, de alighanem ő is rájött már, hogy az FPÖ-vel való koalíció hiba volt. Azt hajtogatja mindkét fél, hogy de hát nagyon szép is volt, és sok minden ment is. Visszatekintve azonban a negatívumok vannak túlsúlyban, Kurz és szűkebb környezete számára is, nevezetesen a koalíció vége. Ami pedig a posztok feletti alkudozást illeti, az az SPÖ-vel is ment volna. Egy tiroli néppárti kormánytanácsos eléggé világosan megfogalmazta: az újabb koalíció az FPÖ-vel „nem kívánatos, mert a tartalmak és a személyek nem választhatók”. Kurz nem akarja folytatni ezzel az FPÖ-vel – számításból és taktikai-stratégiai megfontolásokból sem. Ez talán nem egészen felel meg a többi párt választási stratégáinak, akik az újabb ÖVP-FPÖ koalíciós hatalmas mumusát festik a falra, e ma már nem ez a legvalószínűbb változat.

Valószínűbb, hogy Kurz Osztrák Néppártja (ÖVP) az SPÖ-vel való koalícióra törekszik, és hogy az SPÖ eleget tesz majd a meghívásnak.

Persze meg lehet kérdőjelezni, hogy mennyire hiteles az ÖVP elhatárolódása volt koalíciós partnerétől. Végtére is Kurz vitte be Heinz-Chistian Strachét, az FPÖ elnökét a kormányba, és szinte végig nagyon jóban voltak. Kurz volt azonban az is, akinek be kellett látnia, hogy Strachéban csalódnia kellett, és hogy túlbecsülte az FPÖ kormányképességét. Kurz főleg a saját pártjából kapta a visszajelzéseket, hogy az FPÖ-vel egyszerűen nem megy, hogy az ÖVP bepiszkolódik ebben, ha nem lép egyet hátra, és nem tisztogatja le magéról a mocskot. Az FPÖ-politikusok korrupcióra való hajlama egyszerűen ijesztő – ezt az ÖVP is megértette.

És végül azok is egyre inkább szót kértek a pártban, akik komolyan elkötelezettek a keresztény-szociális gondolatok mellett. Ők az FPÖ embergyűlölő cinizmusával és olcsó populizmusával nem tudtak mit kezdeni, amelyet egyre inkább a magáévá tett az ÖVP vezetése is. Ezek az elkötelezett emberek mindezt ellenszenvesnek, helyenként egyenesen taszítónak látták, és néha egyenesen az értelmi képességeik megsértését látták benne. Ez a magatartás kiolvasható a felmérésekből is: az FPÖ-vel való koalíció népszerűsége egyre inkább csökken. Kurz pedig kétségtelenül kiváló érzéke van ahhoz, hogy mi népszerű, és mi nem. Ezért először majd megpróbálkozik az SPÖ-vel való koalícióval – ma már ez a kisebbik rossz. És éppen ezért a választási harcban nem fogja kímélni az SPÖ-t, mert minél gyengébb az SPÖ szeptember 29. után, annál jobb Kurznak.

ford.: Ara-Kovács Attila

A Független Hírügynökség kiadásai meghaladják bevételeinket.
A pártoktól független újságírás egyre nehezebb helyzetben van Magyarországon.

A hagyományos finanszírozás modelleket nem csak a politika lehetetleníti el, de a társadalmi kihívások is.

A fuhu.hu fennmaradásához, hosszútávú működéséhez, szerkesztőségünk rászorul támogatásotokra.
Segítségetekkel lehetőség nyílik arra, hogy munkánkat továbbra is az eddig megszokott színvonalon végezhessük tovább.

Ide kattintva megtalálod bankszámlaszámunkat!