Szerződéskezelés egyszerűen, hatékonyan – WORD, EXCEL, GOOGLE DOCS ÉS EGYÉB LEHETŐSÉGEK

0
768
FH

Korunkban a dokumentum automatizálás rengeteg lehetőséget biztosít az egyszerűsített szerződéskezeléshez. Legyen szó egyéni, vagy csoportos szerződésekről, a digitalizáció előnye vitathatatlan. Sokak számára azonban ez továbbra is csak annyit jelent, hogy elkészítik a sablont, majd a “körlevél” funkciót használva továbbítják azt. A fentebbi linken található útmutató segít ennek a funkciónak az alkalmazásában, Microsoft Office rendszerben.

A Körlevél funkció

Egy olyan szolgáltatás, melyet az Office csomagba építve minden felhasználó igénybe vehet. A célja, hogy egy sablon dokumentumban üresen hagyott részeket különböző adatokkal tudjunk feltölteni automatikusan, aszerint, hogy kinek akarjuk ezt elküldeni. Más szolgáltatáscsomagokkal is használható természetesen, de ott még bonyolultabb az elérése.

Körlevél Office csomagban

Itt talán a legegyeszerűbb a felhasználó dolga. Szükségünk van elsőzör is egy sablon dokumentumra, amelyből hiányoznak a betölteni kívánt adatok. Ezek kről az adatokról pedig szükségünk van egy adatbázisra, melyet elkészíthetünk például excelben. Itt már kezdhet gyanús lenni, hogy időt nem spóroltunk, hacsak nem készen kapjuk az adatbázist, vagy többször fogjuk felhasználni.

Ezek után az Egyesítés Emailbe, vagy körlevél funkciót kell megkeresnünk, és végigmennünk a hat lépéses folyamaton.

Körlevél Google csomagban

Ha Google Docs, vagy más egyéb Google alapú webes szolgáltatás használatával szeretnénk körlevelet küldeni, célszerű, hogy legyen a közelünkben informatikus. A google szolgáltatásai nagyon kedvezőek abból a szempontból, hogy felhő alapúak, ezért bármilyen bennük készített anyag rendelkezésünkre áll bármikor és bárhol, amíg van internethozzáférésünk. Valamint az is, hogy nem feltétlen szükséges bármilyen szoftvert telepítenünk hozzá, amitől még könnyebben hozzáférhetővé válik.

Viszont a körlevél nem natívan, az eszköztárról elérhető funkció, ehhez a Google API szerkesztése szükséges. Mondhatjuk úgy is, nem felhsználóbarát. Egy átlag felhasználó egyszerűen nem rendelkezik az ehhez szükséges ismeretekkel.

Nem lehetne egyszerűbben?

De, de lehet! A Szerzi szerződésgenerátora lehetővé teszi, hogy a szerződéseket megossza más regisztrált felhasználókkal és ügyvédekkel, így a célpéldány eleve náluk is jelen van!

Felhasználóközpontú

Szerződéskezelő rendszerünk egy egyszerűen kezelhető grafikai felületen működik, mely átlátható és nyomonkövethető. Ezen kívül a felhasználót nem érhetik rejtett kiadások, hiszen minden dokumentum készítése előtt tájékozódhat a pontos árakról, és fizetnie csak a dokumentum elkészülte után kell.

Nem kell jogásznak lennie

Azt a rendszer megoldja. A bevitt adatok alapján a generátor létrehozza a teljes, koherens szövegezésű szerződést, így el sem tudja rontani!

  • tájékoztatást ad, ami könnyíti a döntést a generálás során.
  • odafigyel az adatok lejáratára, minőségére és figyelmeztet, amennyiben hibásak az adatok.
  • a generátor védi a szöveg koherenciáját, nem biztosít minden elemhez szerkesztési lehetőséget, így a dokumentum nem tud meghibásodni
  • kollaboratívan szerkesztheti dokumentumait egy Ügyvéddel együtt.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .