Kezdőlap Címkék Webáruház

Címke: webáruház

Könnyű női kabát – melyiket válaszd?

Talán nincs is ezen a bolygón olyan nő, akinek csak egyetlen darab könnyű női kabátja van. Amikor ellátogatunk egy-egy ruhaüzletbe, vagy felkeresünk egy-egy webáruházat, akkor láthatjuk, hogy mennyire széles a kínálat és ez nem véletlen.

Melyik nőnek lenne kedve felvenni egy széldzsekit egy hivatalos eseményre és egy farmerdzseki sem biztos, hogy tökéletes választás egy őszi napra tervezett erdei kirándulásra. A nők nagyon is jól tudják ezt, nagyon is tisztában vannak az öltözködési etikettel, ennek ismeretében pedig valóban nem meglepő, hogy a nők ruhásszekrénye nem csupán egyféle könnyű kabátot rejt. Mutatjuk is, hogy milyen női dzsekik és kabátok illenek egy-egy eseményre vagy alkalomra!

Mik azok a könnyű kabátok?

A könnyű kabátokat, átmeneti kabátoknak is nevezik. Ezek a ruhadarabok elsősorban a tavaszi és az őszi évszakokban bizonyulnak remek választásnak, amikor még hűvös van, de nem annyira, hogy egy melegebb kabátot öltsünk magunkra, amikor elindulunk reggel a munkába. Az átmeneti kabátok ráadásul lehetővé teszik a réteges öltözködést is. Nagyon sokféle típusú, stílusú, kialakítású női könnyű kabát létezik és szinte minden alaklomra más és más kabátba is bújhatunk, az már csak rajtunk múlik, hogy mikor, melyik mellett határozunk. De hogy ne legyen nehéz a választás, némi információval segítjük a döntést.

Könnyű női kabátok hűvösebb és hidegebb napokra

A női steppelt dzsekik talán még soha nem örvendtek ekkora népszerűségnek, mint napjainkban. Ennek az egyik oka az lehet, hogy hétköznapi és a sportos öltözködést is lehetővé teszik. Ha még hűvösebb az idő, választhatjuk a vastagabb változatot – Bolf 23061 –, amely jó meleget biztosít, ennek ellenére csinosak is maradunk, ha a pufi kialakítású dzsekihez egy szűkebb fazonú nadrágot választunk. A steppelt dzseki sok nő kedvence, hiszen nem csak a dzseki vastagsága változik egy-egy modellnél, hanem a fazonja is. Ha nem preferáljuk az egyenes szabású dzsekit, akkor a karcsúsított fazon – Bolf R9546 – mellett is dönthetünk, amely amellett, hogy rendkívül nőies, az anyagának és a kapucnijának köszönhetően, a hideg ellen is véd. A sötétkék és a zöld színek a hétköznapi öltözék alapdarabjai lehetnek, viszont az aranyszínű – Bolf R9768 – modell, akár bulizás, városi kiruccanás vagy egy séta alkalmával is bátran hordható.

FH

A könnyű kabátok, a steppelt kabátoknál még nem érnek véget. A női könnyű kabátok listájáról nem maradhatnak le az időtlen farmerkabátok sem. Ezek a kabátok is jó szolgálatot tesznek az átmeneti időszakokban. A farmerkabátokat is kedvelik a nők, mert hiszen a rövidebb derekú, a hosszított és a melegebb változatok is lehetőséget adnak a választásra. A rövid derekú – Bolf WL1746-10 – sok nő kedvence, azonban, aki jobban szereti a hosszabb fazonokat – WL1743-10 –, azoknak sem kell lemondaniuk a farmer átmeneti kabátról, hiszen a Bolf kínálatában ilyen típust is talál. A hosszabb, ám karcsúsított és nőies farmerkabátot – Bolf BR9599 – preferálók is megtalálhatják a kedvükre valót. A farmerkabát tökéletes egy korai tavaszi, őszi napon, amikor már nem fagy, viszont hideg szél fúl, vagy éppen elered az eső.

A könnyű női sportos kabátok is hódítanak a nők körében, hiszen rengeteg anyagból készült, különféle fazonú és stílusú dzseki ad lehetőséget a választásra. Legyen szó női softshell dzsekiről – Bolf KSW 6002 –, átmeneti kapucnis dzsekiről – Bolf 20670 –, átmeneti női sportdzsekiről – Bolf HD141 –, vagy éppen a női polár dzsekiről – Bolf HH006 –, mindegyik szerethető valamiért. Ezek a kabátok valóban könnyűek, csinosak, sportosak és sokféle színben is elérhetők.

A széldzseki is a sportos vonalat képviseli, azonban egy jelentős funkciója is van, mégpedig a szél elleni védelem. Ma már nem kell azon aggódnunk, hogy egy ilyen kabátban nem leszünk divatosak. A Bolf – HH036 – széldzsekijét akár egy slim farmerral is bátran felvehetjük.

Elegánsabb, hétköznapi könnyű kabátot is találunk a Bolf kínálatában. Az egyik ilyen modell – 6852 – a női parka dzseki, amelyet camel, sötétkék, zöld és fekete színben is megvásárolhatunk. A cipzáras és patentos dzseki tökéletes a tavaszi és az őszi szezonra. Derékban zsinórral állítható, így bármilyen testalkatra tökéletesen passzol. A parka a szélsőséges időjárás egyik remek ruhadarabja. Eső és szél esetén is számíthatunk erre a dzsekire. Fázósabb hölgyeknek pedig a téli, kapucnis parka – Bolf B533-1070 – dzseki ajánlható. A dzseki akár a könnyű kabátok kategóriájába is sorolható, mivel a rögzített kapucnin lévő szőrme levehető. A divatot kedvelő hölgyek egyik kedvence kabátja ez a kívülről zsinórral állítható, fekete és sötétkék színben elérhető modell. Ha kíváncsi vagy a Bolf teljes átmeneti kabátkínálatára, kattints a https://www.bolf.hu/hun_m_Noi-ruhazat_Noi-dzsekik-12977.html oldalra.

A vadon érintése

A Tchibo webáruház heti ajánlata ezúttal a szavannák vadregényes világába invitál.



A lakást is új színbe öltöztethetjük néhány kisebb-nagyobb kiegészítő segítségével! A kétszemélyes, mintás renforcé ágyneművel például a hálószobába varázsolhatunk vadregényes hangulatot a nyomott mintázatnak köszönhetően. A szett egyik oldalán fehér alapon narancssárga mintás, a másik oldalán pedig a minta feketével egészül ki. A finom, sűrű szövésű pamutanyagból készült szett hőmérséklet-kiegyenlítő és nedvszívó, cipzáras kialakításának köszönhetően pedig könnyedén húzható fel és le is.

Az előszobát egy igazán kis aprósággal vonhatjuk be a szafari hangulatú helyiségek sorába, mégpedig az elefánt formájú fali akasztó szettel, amiben két darabot találunk az aranyszínű ormányosból. Akasztva tárolhatunk rajtuk ruhát, kalapot vagy épp kulcsokat. A szett részeként megkapjuk a szükséges szerelési anyagokat (csavarokat, tipliket) is, így a csomagot kibontva akár azonnal felrakhatjuk őket a kiszemelt helyükre.

Változatos és különleges megjelenést biztosít az egyik oldalán egyszínű terrakotta, másik oldalán pedig terrakotta alapon leopárdmintás diszpárnahuzat. Bőrbarát, tiszta pamutból készült, rejtett cipzárral, nagyjából 50×50 cm-es párnákhoz. A hálószobában és a nappaliban, a heverőn vagy a fotelben elhelyezve is remekül mutat, és egymagában is képes rá, hogy a szafarik hangulatát a kiválasztott helyiségbe csempéssze.

Fehér-sárga színekben pompázik a szűrővel ellátott kávésbögre, amely segítségével kézzel forrázhatjuk le a kávét, hogy az aromák optimálisabban bontakozhassanak ki. A mázas kerámiából készült szett filtertartójába 101-es típusú papírfilter való, így akárhol kiélvezhetjük a kávénk ízét. A bögre nagyjából 300 ml-es és nemcsak praktikus, hanem kellemes megjelenésű is, vagyis amellett, hogy igazán finom kávét készíthetünk benne, az asztal díszeként is megállja majd a helyét.

Egyszerű, de elegáns formájú a két darabos díszkosár szett, amiben két aranyszínűre festett acélhuzalból készült, eltérő méretű kosár található, melyek ideálisak gyümölcstálnak vagy akár kenyereskosárnak is – de üresen is szép díszei lehetnek a szobának. A kisebb kosár átmérője nagyjából   17, a nagyobbiké pedig 21 cm, magasságuk pedig 13, illetve 16 cm.

A teljes kínálatban rengeteg további ötletet találunk, amellyel feldobhatjuk akár a lakást, akár a ruhatárunkat – ne habozzunk hát, kattintsunk, és fedezzük fel az összes lehetőséget!

A neten rendelt árut is személyesen vesszük át

Az átlagnál háromszor nagyobbat nőtt az internetes kereskedelem tavaly, a Black Friday óriásit lökött a 360 milliárdos forgalmon. A piac azonban koncentrálódik, a növekedés lassul. A vásárlók 80 százaléka személyesen szereti átvenni a rendelt árut, többsége készpénzzel fizet.

A hagyományos kiskereskedelemhez képest változatlanul háromszoros sebességgel bővül a hazai online értékesítés, a szektor forgalma 2017-ben átlépte a 360 milliárd forintot. A kiskereskedelem egésze tavaly hat százalékkal növelte az értékesítést, az online rész 18-cal – derül ki a GKI Digital éves jelentéséből. Ezzel már a teljes magyar kiskereskedelmi forgalom 4,3 százaléka származik internetes értékesítésből, de a növekedés lassulása várható.

Egyre nagyobb a szerepe a tavaly november 24-én megtartott Black Fridaynek (fekete péntek), ami az év végi szezon nyitánya. Tavaly

ezen a napon 27 milliárd forgalmat bonyolítottak,

ami a 35 milliárdos utolsó negyedév 77 (!) százaléka, az egész éves netes értékesítésnek pedig csaknem 8 százaléka.

A piac fejlődése egyben a koncentrációját is magával hozza. A fekete pénteken például egyre inkább csak a legnagyobb webáruházak keresnek igazán sokat, a kisebbeknek már jószerivel csak kényszer, a térvesztés lassítására szolgál. Összességében az online áruházak 28 százalékának hozott a tervezettnél nagyobb bevételt, 30 százalékuk kisebb eredményt ért el a várakozásnál.

A netes kereskedelem tavalyi évét a véget nem érő akciókkal folytatott folyamatos árverseny jellemezte,

amelyet szintén a nagyok tudtak teljesíteni, a kisebb boltok csak a nyereséghányad rovására képesek tartani a lépést úgy, ahogy. Ennek következtében a nagyok és a kicsik közti olló egyre szélesedik.

A vásárlói bázis (körülbelül hárommillió ember) 6,9 százalékos növekedése lényegesen elmaradt a forgalom bővülésétől. Az ágazat gyarapodását a vásárlási gyakoriság (évente 11,2) fejlődése nyomta előre. A GKI Digital ezt várja 2018-ban is.

Az online kereskedelemre is jellemző a fejnehézség: a középső régióban él a vevők 40 százaléka, és a teljes forgalom több, mint fele velük bonyolódik. Idén tehát a növekedés egyik kulcsa a vidékért folytatott verseny sikeressége lesz.

Forrás: GKI Digital-árukereső.hu

A felmérés azt is kimutatta, hogy a vásárlók körében egyre erősebben jelenik meg az az igény, hogy személyesen vehessék át a megrendelt árut. Így zajlik a teljes online kiskereskedelmi forgalom közel 80 százaléka. Ezt a trendet a tisztán online kereskedő áruházak is kezdik felismerni,

egyre többen nyitnak hagyományos üzletet vagy átvételi pontot.

Online ide, elektronikus boltolás oda, a magyar már csak ragaszkodik a készpénzhez. A vásárlások 58 százalékában még mindig így fizetnek a magyar vásárlók, és a netes szakemberek szerint ebben nem lesz lényeges változás a következő években se.

Ezt az ágazatot is sújtotta tavaly a munkaerőhiány, elsősorban a raktárakban és a futárok között. Ez komoly költségnövekedéshez vezetett, amelyet azonban a kiszolgáló cégek alig-alig tudtak továbbadni a kereskedőknek és a vevőknek. Utóbbiakat érzékenyen érintette a kiszállítás általános ingyenességének megszűnte.

A Független Hírügynökség kiadásai meghaladják bevételeinket.
A pártoktól független újságírás egyre nehezebb helyzetben van Magyarországon.

A hagyományos finanszírozás modelleket nem csak a politika lehetetleníti el, de a társadalmi kihívások is.

A fuhu.hu fennmaradásához, hosszútávú működéséhez, szerkesztőségünk rászorul támogatásotokra.
Segítségetekkel lehetőség nyílik arra, hogy munkánkat továbbra is az eddig megszokott színvonalon végezhessük tovább.

Ide kattintva megtalálod bankszámlaszámunkat!